BUSINESS DINNER "NEUROMARKETING: WAYS TO INFLUENCE CONSUMERS"
ЗАПРОШУЄМО
на бізнес-вечерю
НЕЙРОМАРКЕТИГН – СПОСОБИ ВПЛИВУ НА СПОЖИВАЧІВ
Сьогодні нейромарекетинг – новий напрямок, котрий розвивається семимильними кроками, завтра – це вже масова реальність, післязавтра – норма буденності.
РОДЗИНКА ЗАХОДУ
90% всіх наших думок, емоцій та уподобань відбувається перш, ніж ми зможемо це усвідомити!
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Керівники і власники бізнесу
- Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні
- Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів
У ПЛАНІ ЗАХОДУ
- Що відбувається в голові у покупця? Дві системи прийняття рішення про покупку. Секрети ірраціональності.
- Як світовим брендам вдається отримувати недмережу на своїх товарах.
- Нейромаркетинг на практиці. Основні способи вплинути на вибір споживача.
- Що потрібно знати підприємцю про ірраціональні мотиви покупця для збільшення своїх продажів.
- Влада візуалізації, а також деякі прийоми нейрокопірайтингу - як практична складова нашого майстер-класу.
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
АННА ДЯЧЕНКО Сертифіований бізнес-тренер |
![]() |
ПРИМІТКИ
Посилання на онлайн-трансляцію буде відправлено вам на пошту за годину до початку трансляціїРекомендуємо мати з собою візитні картки.
Рекомендований дрес-код – business casual, офіційно-діловий, діловий вільний.
Рекомендуємо завітати на захід за 10 хвилин до його початку, щоб мати кращу можливість налагодження ділових контактів.
Пакет учасника | Participation fee |
---|---|
Відвідувач / Користувач | 150.00 грн |
Учасник Клубу | 150.00 грн |
*Вечеря у вартість не входить