Webinar "Optimizing Company Processes During a Crisis"
ЗАПРОШУЄМО
на вебінар
ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ КОМПАНІЇ ПІД ЧАС КРИЗИ
В умовах кризи особливо важливо вчасно переорієнтуватися та оптимізувати ті процеси, які приносять максимальну цінність компанії. Правильно організовані та систематизовані бізнес-процеси дають максимальну прибутковість та перевищують очікування всіх зацікавлених сторін: від власників бізнесу до кінцевого клієнта. Про те, як налагодити бізнес-процеси та посилити ефективність компанії під час кризи розповість експертка вебінару Ірина Латанська
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- власники, керівники компаній середнього/середнього + та крупного бізнесу
- топ-менеджмент компаній середнього/середнього + та крупного бізнесу
- всі, хто бажає систематизувати бізнес-процеси компанії через впровадження процесного управління.
НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО
- з яких процесів слід розпочинати оптимізацію;
- як швидко поєднати процеси та ІТ-середовище;
- як за допомогою процесного управління знизити залежність компанії від персоналу.
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
ІРИНА ЛАТАНСЬКА Співзасновниця та керуюча партнерка |
|
ПРИМІТКИ
Мова вебінару: українська
Посилання на онлайн-трансляцію буде відправлено Вам на пошту за годину до початку вебінару.
Пакет учасника | Participation fee |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |