Webinar "Gameimization as a tool for business development"
ЗАПРОШУЄМО
на вебінар
ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ
Впродовж останніх кількох років набуває популярності гейміфікація або ігрофікація - використання окремих елементів ігор у неігрових практиках, зокрема у бізнесі. Власне, гейміфікація в неігрових процесах направлена на залучення більшої кількості клієнтів, покращення продажів послуг чи товарів. Підприємиця, власниця рекламно-інформаційного консалтингового агентства Світлана Насирова розкаже, як гейміфікацію впровадити в корпоративну культуру та яким чином вона впливає на розвиток компанії.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Керівники і власники бізнесу
- Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні
- Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів
НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО
- Ділові ігри та бізнес-симуляції: в чому різниця?
- Гейміфікація - драйвер розвитку компанії: міф чи реальність?
- Як гейміфікацію вбудувати в корпоративну культуру?
- Кейси впровадження гейміфікації
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
СВІТЛАНА НАСИРОВА За освітою психолог, спеціалізація «Психологія реклами та маркетингу» Більше 10 років підприємець, власниця власного рекламно-інформаційного консалтингового агентства 15 років досвіду у сфері маркетингу і реклами 5 років роботи керівником прес-служби управління Київської державної адміністрації організувала понад 80 великих інвентів (від 15 до 3000 людей, серед яких Всеукраїнська зустріч мерів, Бізнес форум по впровадженню інтернет технологій для малого і середнього бізнесу, Молодіжна муніципальна асамблея). |
|
ПРИМІТКИ
Посилання на онлайн-трансляцію буде відправлено Вам на пошту за годину до початку вебінару.
Пакет учасника | Participation fee |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |