Webinar "How to measure the effectiveness of advertising for an online store?"
ЗАПРОШУЄМО
на вебінар
ЯК ВИМІРЯТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕКЛАМИ ДЛЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ?
Ви в курсі, що можете збільшити свій дохід, якщо будете вимірювати ефективність реклами, яку запускаєте. Як? Дуже просто! Ви будете бачити, яка реклама приносить вам гроші, а яка – ні. Зможете перерозподілити бюджет на більш ефективні рекламні кампанії і таким чином отримати збільшення доходу. Як це робити правильно експерт Юрій Пирч буде розповідати на вебінарі.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Керівники і власники бізнесу
- Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні
- Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів
НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО
- Які дії користувачів на сайті потрібно відслідковувати для інтернет-магазину;
- Для чого інтернет-магазину сторінка подяки;
- Що таке UTM-мітки, для чого вони потрібні і як з ними працювати;
- Як вимірювати ефективність рекламного каналу з допомогою модуля e-commerce GoogleAnalitycs;
- Що таке колтрекінг і в яких випадках він потрібен?
- Асоційовані конверсії.
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
ЮРІЙ ПИРЧ інтернет-маркетолог з 8-річним досвідом, власник компанії Yupi (просування інтернет-магазинів). |
|
ПРИМІТКИ
Посилання на онлайн-трансляцію буде відправлено Вам на пошту за годину до початку вебінару.
Пакет учасника | Participation fee |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |