Новини
- 24/12/2021«Нам пощастило мати конкурента», - власник інноваційного бізнесу NEVERDARK
Компанія Neverdark виготовляє стильні автоматизовані біокаміни зі справжнім вогнем для квартири, тераси чи будинку, які не створюють дим, сажу, кіптяву й працюють без витяжки. Не треба колоти дрова, чистити димар. Власник та натхненник бізнесу Ярослав Лисак розповів нам, як його стартапу вдалося зростати без залучення інвестицій та про вплив пандемії на плани компанії.
- 24/12/2021Тренди та тенденції в маркетингу на 2022 рік
Що стане невід’ємною частиною маркетингових стратегій більшості бізнесів у 2022 році, та які небезпеки чатують на маркетологів на шляху онлайн-просування? Читайте у матеріалі.
- 24/12/2021Шановні учасники та партнери Клубу Ділових Людей Україна!
Щиро вітаємо Вас із прийдешніми Новим роком та Різдвом!
Статті
- Мобільна версія сайту: етап покращення
Пропонуємо кілька корисних порад, завдяки яким зможете покращити мобільну версію свого сайту. І, наша вам порада – не відкладайте адаптацію сайту на потім. 40% Інтернет-покупців, які у 2016 році використовуватимуть мобільні пристрої для купівлі та замовлення (за версією Prom.ua) чекають від вас термінових змін.
- Зіграємо в управління персоналом?
Сучасний світ потерпає від постійних змін. Сучасна людина знаходиться у вирі постійних змін. Сучасні методи управління людьми так само потребують великих змін. Про які саме зміни йдеться – розповідає Алла Заяць, психолог-консультант у методі позитивних змін.
- Ситуативний маркетинг
Сьогодні поговоримо про творчість у роботі маркетолога, підприємливість і хороше почуття гумору. Якщо конкретніше – про ситуативний маркетинг.
- Емоції, які стимулюють продажі
Пригадайте ситуацію, коли ви спонтанно замовили дорожезний десерт, купили річ майже без примірки, відчуваєте нестримне бажання купити журнал саме в цьому кіоску – це означає, що людям, з якими ви контактували, вдалося зачепити вас «за живе», зачепити ваші емоції.
Обережно! Стаття містить зображення сексуального, насильницького і провокативного харакетру. Дітям і людям із слабкою психікою перегляд не рекомендований! - Менеджмент помер. Маркетинг помер. Стратегія померла
Як стратегувати, ухвалювати рішення та адаптовуватися до світу, що швидко змінюється, розповів експерт Антикризової програми зі стратегії та маркетингу та Senior Human Resources Business Partner Михайло Ткач.