Новини
- 24/12/2021«Нам пощастило мати конкурента», - власник інноваційного бізнесу NEVERDARK
Компанія Neverdark виготовляє стильні автоматизовані біокаміни зі справжнім вогнем для квартири, тераси чи будинку, які не створюють дим, сажу, кіптяву й працюють без витяжки. Не треба колоти дрова, чистити димар. Власник та натхненник бізнесу Ярослав Лисак розповів нам, як його стартапу вдалося зростати без залучення інвестицій та про вплив пандемії на плани компанії.
- 24/12/2021Тренди та тенденції в маркетингу на 2022 рік
Що стане невід’ємною частиною маркетингових стратегій більшості бізнесів у 2022 році, та які небезпеки чатують на маркетологів на шляху онлайн-просування? Читайте у матеріалі.
- 24/12/2021Шановні учасники та партнери Клубу Ділових Людей Україна!
Щиро вітаємо Вас із прийдешніми Новим роком та Різдвом!
Історії успіху малого бізнесу
- "Дитячий сон" - меблі та товари для щасливого дитинства
Компанія, що створює унікальні меблі-трансформери та пропонує батькам краще поєднання ціни і якості, з простого виробництва стрімко розростається у велику мережу. Її засновник, Юрій Оксенюк (м. Луцьк), поділився секретом успіху та розповів про те, якими рисами мають володіти люди, що мріють про власний бізнес.
- "Фруктові історії" від Олени Бортнічук: краса зі смаком
Ними милуються, біля них фотографуються, їх із задоволенням куштують - фруктові композиції від Олени Бортнічук здатні стати родзинкою будь-якого свята! А все тому, що для самої майстрині це не просто власна справа, це захоплення, через яке вона ділиться своїми відчуттями, настроєм та емоціями.
- Лідія Постриган: «Проект МОМ допоміг мені відкрити у собі друге дихання»
Переїжджаючи в інше місто, внутрішньо переміщенні особи (ВПО) з окупованих територій України вимушені шукати нових заробітків. Завдання це не з простих – вільних вакансій навіть місцевим жителям не вистачає, а що вже говорити про мешканців з інших регіонів?
- Проект МОМ допомагає внутрішньо переміщеним особам реалізуватись на новому місці.
1 мільйон 600 тисяч людей, або ж 4% від усього населення України, стали внутрішньо переміщеними особами внаслідок збройної агресії Росії на Донбасі. Це офіційна статистика Міністерства соціальної політики України.
- Сучасна юриспруденція для бізнесу – в універсальних послугах компанії "Аскольд"
Спеціалізація, яка приходить на заміну універсалізації. Практика аутсорсингу, що розширює спектр і якість послуг. Захист інтересів бізнесу та підвищення юридичної грамотності. Про це все ми поговорили з Іриною Олейник, засновницею юридичної компанії "Аскольд".
- «Клуб рослин» - успіх, вирощений професіоналами
Професійний ландшафтний дизайн – з кращими рослинами! Знайомтеся, Назарій Зінько, керівник компанії «Клуб рослин», що входить до Національної платформи бізнес-взаємодії, ділиться своїми досягненнями, правилами успіху та планами на майбутнє.
- «Майстерня краси»: коли про тебе піклуються справжні професіонали
«Майстерня краси», що кілька років тому переїхала з окупованого Криму до Львова, вже завоювала довіру тутешніх клієнтів. Що сприяло зростанню популярності бізнесу та як вдається витримувати досить високу конкуренцію – у розповіді керівника «Майстерні краси», Євгенії Носач.
- Компанія Drevych – дерево, яким ви його ще не бачили
Неймовірні предмети інтер’єру та ексклюзивні сувеніри. Компанія Drevych, що є учасником Національної платформи бізнес-взаємодії та Клубу Ділових Людей, перетворює дерево на справжні витвори мистецтва. Про те, як їм це вдається та про подальші плани розвитку розповідає власник і директор компанії Drevych, Роман Лушпак.
- GoodWebStudio – команда, що створює сайти для успішного бізнесу
Про те, чому сучасному бізнесу не обійтися без Інтернету та наскільки важливо мати свій, якісний сайт – у розмові з Діаною Трепілець, керівником веб-студії Good Web Studio, яка вже кілька років допомагає підприємцям просувати свої товари та послуги онлайн.
- «Імперія краси»: салон, у який вкладено не тільки зусилля, а й частинку душі
У найрізноманітніших сферах, одну зі своїх справ, все таки любить найбільше. Мабуть тому салон «Імперія краси» за чотири роки став одним з найпрестижніших у Львові та здобув бездоганну репутацію завдяки незмінно високій якості послуг, розповідає Наталія Климів.
- Від маленької майстерні до великого оптичного центру: класика успіху в історії «Комфорт-оптика»
Здавалось би, ринок оптики досить насичений – придбати окуляри чи лінзи можна як у численних магазинах, так і в Інтернеті. Проте, незважаючи на це Сергію Зваричу за три роки вдалося створити компанію, яка впевнено зайняла свою нішу і завоювала довіру клієнтів. Постає питання, що ж стало запорукою такого стрімкого розвитку? Читайте у розмові із засновником оптичного-центру «Комфорт-Оптика».
- Маркетингове агентство Талана – маркетинг з талантом для малого і середнього бізнесу
Змінюються часи, а з ними - і смаки споживачів. Ринок ніколи не стоїть на місці і завжди диктує нові вимоги. Пристосуватися до них допомагають професіонали Маркетингового агентства «Талана», з засновницею якого, Світланою Насировою, ми поговорили про те, чому так важливо просувати бізнес зі змістом.
- Унікальний корпоративний стиль від «GREHORI TEXTILE»
Візуальний імідж для сфери гостинності Львова і не тільки створює «GREHORI TEXTILE». Оксана Черепанич, що очолює компанію, розповіла про те, як виникла ідея такого бізнесу та як він допомагає готелям і ресторанам мати своє, унікальне обличчя.
- Чудеса з «Валізи див» - затишний хенд-мейд, що дарує втіху
Творчий експеримент, цікавий старт-ап, власна справа, майстерня подарунків – «Валіза див» можна означувати по-різному. Адже незалежно від форми, суть залишається незмінною: це проект, покликаний дарувати емоції, зручність, радість. Саме так і задумувала Анна Ліщина, яка мешкає неподалік Кропивницького та поступово перетворює своє хобі на справжній бізнес-проект.
- Майстерня Ярослава Пугінського: там, де метал стає витворами мистецтва
Ярослав Пугінський не уявляє свого життя без роботи з металом. Він не лише проводить багато годин за виготовленням різноманітних виробів, а й постійно поглиблює знання для того, щоб стати професіоналом своєї справи та створювати красиві речі з металу для ще більшого кола клієнтів.
- Оздоровчо-масажний центр Романа Сотника: гармонія починається зі здоров’я
Роман Сотник, який кардинально змінив своє життя, використовуючи гармонійний підхід до вирішення і духовних, і тілесних проблем, тепер ділиться своїм досвідом у власному Оздоровчо-масажному центрі. Створений ним заклад не просто надає послуги масажу, а пропонує комплексне оздоровлення, що допомагає людям віднайти золоту середину між внутрішнім і зовнішнім та стати на шлях здорового способу життя.
- Покрівельні матеріали від підприємця Ігоря Були: нова висота якості
Ігор Була, Учасник АТО, півтора роки тому відкрив власний бізнес з реалізації покрівельних матеріалів у Раві-Руській. Висока конкуренція у будівельній ніші не зупинила підприємця: він готовий інвестувати час і ресурси, щоб розвивати власну справу та пропонувати клієнтам не лише якісну покрівлю, а й бездоганний сервіс.
- «Домова служба» - об’єднання кращих майстрів заради кращого сервісу
Бізнес, покликаний змінити стереотипи про майстрів та сформувати у суспільстві новий клас професіоналів із золотими руками. Валерій Гусак, засновник бізнес-системи «Домова служба», учасник Клубу Ділових Людей, розповідає, чому бізнесу потрібна спільна платформа та як вона допомагає підприємцям розвиватися. Читайте основні думки та дивіться повну версію у відео-інтерв’ю.
- Наталя Олександренко: «Молоко має пройти 20 етапів обробки, щоб вийшла сирна плетенка»
У нашій країні з’являється все більше і більше господарств із повним циклом виробництва – коли виробник сам себе забезпечує сировиною, сам виробляє продукцію і сам же її реалізує. У Львові та області є декілька сільських господарств, які спрямовані на виготовлення молочної продукції. Сім’я Олександренко одна з тих, хто на теренах Львівської області спеціалізується на сироварінні.