Бізнес-інтенсив "Клієнтоорієнтований сервіс"
бізнес-інтенсив
"КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИЙ СЕРВІС"
21 березня 2018, 12:30 - 19:00
Intellect HUB
м. Івано-Франківськ, вул. Вірменська, 1 (3-й пов.)
Найголовнішою людиною в компанії є клієнт. Саме від нього залежить, наскільки успішно буде розвиватися бізнес. Як ефективно працювати з клієнтами - Ви дізнаєтеся на даному тренінгу.
МЕТА
- Сформувати стійку установку на клієнтоорієнтований підхід і навчити учасників інструментів реалізації цього підходу на практиці.
ЗАВДАННЯ
- Сформувати в учасників клієнтоорієнтований світогляд.
- Забезпечити необхідну психологічну та технічну підготовку високоякісної роботи з клієнтом.
- Опрацювати проблемні області взаємодії з "важкими" клієнтами.
ДЛЯ КОГО?
- Керівники і власники малого бізнесу.
- Директори та керівники підрозділів бізнесу.
- Бенефіціари Міжнародної організації з міграції (МОМ).
- Учасники «Національної платформи бізнес-взаємодії».
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
Експерт ТЕТЯНА МУРАВЙОВА Бізнес-тренер, консультант в сфері |
|
ПРОГРАМА КУРСУ
1. Що таке клієнтоорієнтований сервіс?
⎼ Очікування клієнта.
⎼ Що значить ефективна робота з клієнтами.
⎼ Основні помилки, що заважають в роботі з клієнтами.
⎼ Формування клієнтоорієнтованості у співробітників.
⎼ Дві сторони обслуговування клієнта.
⎼ Стратегія і тактика клієнтоорієнтованого підходу в бізнес-процесах.
2. Розвиток навичок ефективної комунікації з клієнтами.
⎼ Типологія клієнтів. Як спілкуватися з різними типами клієнтів. Методи експрес-діагностики.
⎼ Вступ в контакт. Вербальна і невербальна комунікація. Відпрацювання технік підстроювання, ведення клієнта.
⎼ Техніки, що дозволяють почути співрозмовника, і зрозуміти, що йому насправді від вас вимагається. Виявлення потреб.
⎼ Відпрацювання навичок активного слухання і здавна питань.
⎼ Ведення переговорів з клієнтами.
⎼ Ефективна аргументація. Методи переконання.
⎼ Емоційний інтелект. З чого складається успіх в роботі.
3. Якщо клієнт незадоволений…
⎼ Конфліктні комунікації з клієнтом.
⎼ Стратегії реагування в конфліктних ситуаціях. Способи конструктивного вирішення конфліктних і складних ситуацій.
⎼ Відповідь на скаргу.
⎼ Робота з негативними емоціями клієнта.
⎼ Збереження власних ресурсів. Методи захисту від агресії і негативу.
⎼ Емоційний самоконтроль.
⎼ Стрес менеджмент.
Важливо! В рамках бізнес-інтенсиву відбудеться також презентація можливостей Національної Платформи Бізнес Взаємодії.
ІНФОРМАЦІЯ
Час початку заходу: 13:00. Реєстрація розпочнеться о 12:30.
Умови участі: безкоштовно (грантово) для учасників, які зареєструються та отримають підтвердження від організаторів.
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |
Дана програма відбувається в межах проекту Міжнародної організації з Міграції «Інтеграційна та стабілізаційна підтримка шляхом забезпечення засобами існування ВПО та населення, що постраждало внаслідок конфлікту в Україні», який фінансується Міністерством Великої Британії з міжнародного розвитку (DFID). Виконавчим партнером у розвитку Платформи є Клуб Ділових Людей Україна – українська неурядова організація.
З ПИТАНЬ РЄЄСТРАЦІЇ
Чебаненко Христина
066 304 43 03