Case study "Маркетингові інструменти для бізнесу (на прикладі компанії "HONDA")
ЗАПРОШУЄМО
на case study
МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ БІЗНЕСУ
(НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ «HONDA»)
6 вересня 2019, 15:45 – 18:00
м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8, 5-й пов., каб.532
Тернопільська обласна державна адміністрація
Група розгляне маркетингові інструменти на прикладі кейсу компанії «HONDA», обговорить її вихід на новий ринок та стратегічні кроки компанії на кожному етапі розвитку.
Кейс включатиме 4 періоди, під час яких відбулися ключові події в історії компанії. В кінці кожної частини група генеруватиме управлінські рішення, обґрунтовуючи їх. Після переходу на новий етап, учасники порівнюватимуть рішення групи з прийнятими рішеннями менеджера компанії.
Спочатку компанія була гравцем, котрого ніхто не сприймав серйозно, тоді як їм вдалося стати «зіркою» на ринку? Запрошуємо помізкувати над цим випадком в товаристві успішних власників та керівників бізнесу!
ОРГАНІЗАТОРИ
Тернопільська Державна адміністрація, Центр підтримки бізнесу при Тернопільській ОДА та Клуб Ділових Людей Україна.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Керівники і власники бізнесу.
- Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні.
- Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів.
- Представники сімейного бізнесу.
У ПЛАНІ ЗАХОДУ
- Розгляд маркетингових інструментів:
- матриця BCG;
- стратегії зростання (матриця Анософфа);
- конкурентні стратегії (за М.Портером);
- «крива досвіду».
- Розбір кейсу.
- Детальний покроковий аналіз в розрізі історичних змін.
- Напрацювання ідей та обговорення групою.
- Нетворкінг.
ТАЙМІНГ
15:45 - 16:00 | Реєстрація учасників, вітальна кава, нетворкінг |
16:00 - 16:05 | Вітальна слово від представника Тернопільської ОДА |
16:05 - 18:00 | Маркетингові інструменти, робота над кейсом. |
18:00 - 18:15 | Підбиття підсумків та вільне спілкування |
МОДЕРАТОР ЗУСТРІЧІ
ІВАН БОЙКО м. Львів Керівник ТОВ «Арія Моторс», Консультант зі стратегії та маркетингу бізнесу Реалізовані проекти:
Завершив програму для управлінців МВА. |
|
ПРИМІТКИ
Рекомендуємо мати з собою візитні картки.
Рекомендований дрес-код – business casual, офіційно-діловий, діловий вільний.
Рекомендуємо завітати на захід за 10 хвилин до його початку, щоб мати кращу можливість налагодження ділових контактів.
Якщо Ви хочете дізнатися більше про зміни в бізнесі та управління ними, запрошуємо Вас також на майстер-клас "Управління змінами в бізнесі. Як перейти на нові рейки в малому бізнесі".
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |