Case study "Маркетингові інструменти для бізнесу (на прикладі компанії "HONDA")

Дата: 6 вересня 2019, п'ятницяЧас: 15:45-18:00Адреса: : м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8, 5-й пов., каб.532 (Тернопільська обласна державна адміністрація)

ЗАПРОШУЄМО

на case study

МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ БІЗНЕСУ 

(НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ «HONDA»)

6 вересня 2019, 15:45 – 18:00
м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8, 5-й пов., каб.532 
Тернопільська обласна державна адміністрація

Група розгляне маркетингові інструменти на прикладі кейсу компанії «HONDA», обговорить її вихід на новий ринок та стратегічні кроки компанії на кожному етапі розвитку.

Кейс включатиме 4 періоди, під час яких відбулися ключові події в історії компанії. В кінці кожної частини група генеруватиме управлінські рішення, обґрунтовуючи їх. Після переходу на новий етап, учасники порівнюватимуть рішення групи з прийнятими рішеннями менеджера компанії.

Спочатку компанія була гравцем, котрого ніхто не сприймав серйозно, тоді як  їм вдалося стати «зіркою» на ринку? Запрошуємо помізкувати над цим випадком в товаристві успішних власників та керівників бізнесу!

ОРГАНІЗАТОРИ

Тернопільська Державна адміністрація, Центр підтримки бізнесу при Тернопільській ОДА та  Клуб Ділових Людей Україна.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники і власники бізнесу.
  • Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні.
  • Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів.
  • Представники сімейного бізнесу.

У ПЛАНІ ЗАХОДУ

  • Розгляд маркетингових інструментів:
    • матриця BCG;
    • стратегії зростання (матриця Анософфа);
    • конкурентні стратегії (за М.Портером);
    • «крива досвіду».
  • Розбір кейсу.
  • Детальний покроковий аналіз в розрізі історичних змін.
  • Напрацювання ідей та обговорення групою.
  • Нетворкінг.

ТАЙМІНГ

15:45 - 16:00 Реєстрація учасників, вітальна кава, нетворкінг
16:00 - 16:05 Вітальна слово від представника Тернопільської ОДА
16:05 - 18:00 Маркетингові інструменти, робота над кейсом. 
18:00 - 18:15 Підбиття підсумків та вільне спілкування 

МОДЕРАТОР ЗУСТРІЧІ

ІВАН БОЙКО

м. Львів

Керівник ТОВ «Арія Моторс», 
https://www.aria.lviv.ua/

Консультант зі стратегії та маркетингу бізнесу 
з 2015-го року.

Реалізовані проекти:

  • «Мотожимхана», найбільший в Західній Україні захід для мотоспільноти байкерів. Львів, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 роки.
  • «Запуск СТО по ремонту автомобілів марки HONDA і BMW». Львів. 2014 рік
  • «Запуск мультибрендового малярно-кузовного цеху ARIA Paint »  з залученням інвестицій. Львів. 2013 рік.

Завершив програму для управлінців МВА.
Учасник бізнес-групи №5 (топ-директори).
Активний Учасник Клубу Ділових Людей Україна 
з 2016-го року.



ПРИМІТКИ

Рекомендуємо мати з собою візитні картки.
Рекомендований дрес-код – business casual, офіційно-діловий, діловий вільний.
Рекомендуємо завітати на захід за 10 хвилин до його початку, щоб мати кращу можливість налагодження ділових контактів.

Якщо Ви хочете дізнатися більше про зміни в бізнесі та  управління ними, запрошуємо Вас також на майстер-клас "Управління змінами в бізнесі. Як перейти на нові рейки в малому бізнесі".

Пакет учасникаВартість участі
Відвідувач / Користувачбезкоштовно
Учасник Клубубезкоштовно
Контакти адміністратора
Wrong data from remote system S
Усі заходи
На жаль, дана комбінація критеріїв пошуку події не має результатів. Будь ласка, оберіть інші критерії пошуку.
Усі заходи