Фасилітаційний форум "Тренди ринку в легкій промисловості. Бізнес під час та після пандемії"

Дата: 16 червня 2021, середаЧас: 09:30-16:30Адреса: Online

.

ФАСИЛІТАЦІЙНИЙ ФОРУМ

"ТРЕНДИ РИНКУ В ЛЕГКІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ.

БІЗНЕС ПІД ЧАС ТА ПІСЛЯ ПАНДЕМІЇ"

Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

16 червня 2021 (середа), 09:30-16:30  
Онлайн

Сьогодні у світі нестабільності та мінливості дуже важливо навчитися сприймати кризу не лише як час викликів, а й нових можливостей. Власне, в сучасних реаліях варто тримати руку на пульсі загальних трендів і ситуації в бізнес-середовищі. Саме тому впродовж форуму обговоримо актуальні тенденції бізнесу та змоделюємо можливі сценарії розвитку легкої промисловості під час та після пандемії, спричиненої COVID-19. Подія стане платформою для дискусії та обміну досвідом підприємців та експертів у сфері легкої промисловості. 

 

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Власники та керівники бізнесів легкої промисловості (текстильне виробництво, виробництво одягу, виробництво взуття, дублення і оздоблення шкіри, вичинка і фарбування хутра, виробництво дорожніх виробів, сумок тощо, а також виробництво іграшок, фурнітури, столового посуду та ін). 
  • Дизайнери в легкій промисловості.
  • Бізнес-консультанти та візіонери, які працюють з легкою промисловістю.

ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ

  • Інформацію про сучасні тренди в галузі легкої промисловості.
  • Зможете разом із іншими власниками бізнесу змоделювати сценарії розвитку галузі.
  • Отримаєте інформацію про актуальні бізнес-можливості для галузі легкої промисловості.
  • Налагодите контакти з великою кількістю представників бізнесу в галузі легкої промисловості під час Business Networking.

ПРОГРАМА ФОРУМУ

09:00-09:30

Реєстрація учасників (онлайн)

09:30-12:00 

Офіційне відкриття форуму, виступи експертів

 

Тренди ринку в легкій промисловості

Олександр Соколовський, український бізнесмен, засновник найбільшої на ринку легкої промисловості торгово-виробничої групи компаній «Текстиль-Контакт».

Співзасновник проекту Ukrainian Fashion Week.

Президент Всеукраїнського об'єднання роботодавців легкої промисловості.

Член Президії Ради Федерації роботодавців України.

Член Експертної групи з питань вдосконалення системи державних закупівель ProZorro.

Член Ради директорів в Союзі Українських Підприємців.

 

Тренд ощадливого виробництва: як ефективно впровадити lean-технології

Тарас Комаренко, CEO та засновник компанії «SMART PEOPLE».

Разом зі своєю командою вже понад 10 років допомагаємо компаніям розвивати свій бізнес та впроваджувати ощадливе мислення.

Зміни, які надихають: тренди ринку в легкій промисловості та практичні поради для впровадження в період кризи

Проговоримо про:

  • зміни на підприємстві під час COVID-19 та після зняття обмежень;
  • інвестиції у персонал;
  • нові сегменти потенційних клієнтів.

Юлія Гатченко, м. Київ. Консалтингові послуги для власників брендів, магазинів та виробничих підприємств. Co-founder GREENRISE KIDS, практикуюча бізнес-консультантка, бізнес-тренерка, коуч, розробниця навчальних тренінгів і програм https://gatchenko.com.

Детальніше

Понад 18 років активного досвіду в проектах різної складності в сфері фешн рітейлу. З 2013 року – активна співпраця з українськими виробниками та підприємствами. Досвід керівництва мультинаціональними проектами, впровадження змін в структуру компанії. Розробка франчайзингових моделей просування з урахуванням особливостей бізнес-моделі компанії і умов ринку. Успішне впровадження процесів оптимізації і стандартизації компаній різного типу з метою збільшення прибутковості і прискорення операційних процесів. Побудова маркетингових стратегій, спрямованих на досягнення основних показників компанії.


Сфери експертизи: стратегічне планування, бюджетування, організація постачання товару, аналітика, управління комерційною діяльністю торгового підприємства, побудова виробничих процесів та франчайзингових відносин тощо.

Компанії і бренди:

  • LESIA – відкриття першого роздрібного магазину і розвиток мережі, створення проекту виробництва та створення колекції і супровід.
  • Marsana – створення проекту і супровід.
  • NAF NAF – створення проекту і супровід роздрібної мережи магазинів.
  • Виконавча директорка «Andre TAN» (Україна, м. Київ). Український дизайнер ANDRE TAN, ТМ a.TaN by ANDRE TAN (жіноча лінія), ANDRE TAN MAN by ANDRE TAN (чоловіча лінія), власний роздріб і франчайзинг, виробництво, корпоративна форма.
  • Директорка роздрібної мережі компанії «АlmeoGroup» (Казахстан). Бренди: ETAM, Springfield, Cortefiel, BabyShop, Celio, Ruedefleur, OGGI. 62 магазини в 11 містах країни.
  • Операційна директорка (керуюча роздрібною мережею, 40 магазинів) компанії «Бета-Реда Україна», бренд TOP SECRET (Польща, офіційне представництво).
  • 2003-2012 – ТОВ «Арго-торгівельна мережа», лідер в області модного рітейлу з 1992 року. (50 магазинів, 17 брендів). Робота з брендами: Nine West, Parfois, ENERGIE (Miss Sixty), PUMA (продавець–директор магазину–бренд-менеджер–байєр). 

Ефективна комунікація з командою для якісної трансформації бізнесу в умовах VUCA-світу

Проговоримо про:

  • тренди та актуальні інструменти для подолання в команді супротиву змінам;
  • коучинг як інструмент формування майбутнього.

Аліна Кравченко, експертка з організаційного розвитку та ефективної комунікації, організаційна психологиня, професійний коуч, засновниця та екс-президентка International Coach Federation Ukraine.

Соціально-економічні аспекти розвитку легкої промисловості в Україні. Популяризація бренду «Зроблено в Україні»

Тетяна Ізовіт, президентка-голова правління Асоціації підприємств легкої промисловості "Укрлегпром".

Проблематика Sustainable Fashion в Україні: шляхи вирішення

  • Сортування сміття в Україні і проблема відсутності сміттєпереробних заводів нового покоління.
  • Recycling органічної та неорганічної сировини/ відходів/ старого одягу/ пластикового посуду тощо:     ЗА і ПРОТИ. Варіативні пропозиції.
  • Екологічні фарбники: вперед до минулого!
  • Відновлення сакрального етнотекстилю України: унікальні властивості забутих волокон.
  • Поради для текстильного та fashion-рітейлу: робота з сайтами для прискорення продаж. У фокусі – sustainable-продукція та sustainable-політика компанії.

Ліана Білякович, професор кафедри дизайну Київського університету ім. Бориса Грінченка, дизайнер одягу, матеріалознавець, розробник і керівник єдиної в Україні та Східній Європі магістерської програми "Прогнозування моди" (в КУБГ),  двічі володар Премії Ukrainian Fashion Industry Awards «За вагомий внесок у розвиток індустрії моди України», голова і член журі численних конкурсів та фестивалів дизайну одягу, текстилю, ювелірних виробів, інтер'єру, меблів та освітлення; член Спілки Дизайнерів України www.facebook.com/liana.biljakovich

Інтернет та інновації як драйвер легкої промисловості під час пандемії

  • Навіщо потрібні маркетинг та брендинг?
  • Які інновації можливі у нашій сфері?
  • Пошук нових можливостей та ніш під час пандемії
  • Нові можливості для експорту

Андрій Дьогтєв, засновник Ukrainian Fashion Cluster.

Детальніше

Після 2014 року усвідомив, що український одяг та взуття – це гарно, якісно та не так дорого, як здавалося. Саме тому створив та впродовж 3 років управляв інтернет-магазином одягу Modna Kraina. Побачив всі недоліки та переваги наших виробників та галузі загалом. Дійшов до висновку, що ці питання потрібно вирішувати більш глобально і створив ГО "Ukrainian Fashion Cluster" для об'єднання представників галузі та створення ефективної еко-системи фешн-підприємців.

За останні 2 роки ми провели по всій Україні 57 заходів у Харкові, Києві, Львові, Івано-Франківську, Одесі та Дніпрі:


34 бізнес-сніданки

10 майстер-класів

4 управлінських поєдинки

4 вебінари

2 маркети українських брендів

1 фешн-конференцію

1 круглий стіл по кластерах

1 бізнес-тренінг (3 тижні)

На даний момент Ukrainian Fashion Cluster – це майданчик B2B взаємодії для fashion-підприємців, де вони вирішують свої актуальні питання.

Готуємо експортну стратегію для наших учасників та плануємо  робити акцент на експорті.

Капіталізація спільних зусиль. Роль об'єднання в стійкості та розвитку кожного учасника

  • Ініціатива та проактивність учасників спільноти. Як це працює.
  • Спільна загроза згуртовує. Краще за неї це роблять лише  спільні цінності та довіра.
  • Масштаб має значення. Разом нас добре видно на мапі. 
  • 2027. Прогнозуємо ймовірне.

Юрій Самець, власник швейного підприємства «Sambay», голова наглядової ради Західноукраїнського кластеру індустрії моди.

Онлайн фешн продажі. 6 векторів до успіху

Олександра Борисенко, директорка Кластеру легкої промисловості Чернігівської області

Продаж товарів легкої промисловості закордон через міжнародні платформи. Практичні кейси.

Юлія Павленко, директорка департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта», ініціаторка проєкту E-Export School. У жовтні 2016 приєдналася до команди Укрпошти, де відповідає за розвиток нових каналів міжнародної доставки і розвиток нових сервісів. Ініціаторка проєкту E-Export School, у рамках якого проведено понад 70 відкритих заходів по всій Україні.

Презентація основних напрямів діяльності та результатів роботи COVID-19-Бізнес-Клініка Клубу Ділових Людей Україна

Микола Савуляк, засновник і керівник ГО «Клуб Ділових Людей Україна». 

12:00-12:15

Нетворкінг

Під час організованого бізнес-нетворкінгу учасники та учасниці  форуму зможуть познайомитись між собою та налагодити нові ділові контакти.

12:15-13:15

Робота в групах

Поділ учасників на 4 групи по 15-20 осіб.

Фасилітація

Створення «картини майбутнього» щодо питання: Якою буде галузь легкої промисловості через 2 роки у таких напрямках: 

  • Менеджмент та людський капітал

Експертка робочої групи:

Аліна Кравченко, експертка з організаційного розвитку та ефективної комунікації, організаційна психологиня, професійний коуч, засновниця та екс-президентка International Coach Federation Ukraine.

  • Інновації та технології, інноваційний продукт

Експерти робочої групи:

Ліана Білякович, професор кафедри дизайну Київського університету ім. Бориса Грінченка, дизайнер одягу, матеріалознавець, розробник і керівник єдиної в Україні та Східній Європі магістерської програми "Прогнозування моди" (в КУБГ)

Олександра Борисенко, директорка Кластеру легкої промисловості Чернігівської області

  • Бізнес-процеси (оптимізація виробництва, маркетинг та продажі)

Експертка робочої групи:

Юлія Гатченко, Co-founder GREENRISE KIDS, практикуюча бізнес-консультантка, бізнес-тренерка, коуч, розробниця навчальних тренінгів і програм https://gatchenko.com

  • Експорт товарів та послуг

Експерти робочої групи:

Андрій Дьогтєв, засновник Українського Фешн Кластеру. 

Юлія Павленко, директорка департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта», ініціаторка проєкту E-Export School

    Під координацією професійних фасилітаторів кожна із груп працюватиме над створенням «картини майбутнього» окремого напрямку в легкій промисловості. 

    План фасилітаційної роботи:

    Індивідуальна робота

    Кожен/на учасник та учасниця впродовж 5 хв. генерує власні ідеї щодо того, якою буде легка промисловість через 2 роки в рамках одного з напрямків?

    Групова робота

    Озвучення напрацювань кожного/ї учасника та учасниці і групування карток за подібними напрямами у кластери.  

    Формування назв для усіх кластерів 

    Присвоєння назв кожному із створених кластерів карток.

    13:15-14:00

    Обід

    14:00-16:00

    Презентація результатів та обговорення «картини майбутнього» кожного із 5 напрямків

    Представник/ця кожної групи презентує напрацювання (5 хв. на кожну презентацію результатів).

    Обговорення після кожного блоку (20 хв.) – 1-2 експерти по 3-5 хв. + до 10 учасників по 1 хв.

    16:00-16:30 Підсумок напрацьованих результатів
    16:30 Закриття форуму

    УМОВИ УЧАСТІ

    Участь можлива лише для керівників та власників малого та середнього бізнесу галузі легкої промисловостві.

    Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.

    Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу.

    Вартість участі: безкоштовно завдяки спільному фінансуванню уряду Федеративної Республіки Німеччини і Європейським Союзом та підтримці GIZ.

    Посилання на zoom-кімнату буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку заходу. 

    ПРИМІТКИ

    Мова програми: українська.
    Формат програми: онлайн.

    ОРГАНІЗАТОРИ

    Захід організовує Клуб Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ  проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що реалізовується за дорученням ЄС та уряду Німеччини Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. 

    Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19. 

    ІНФОРМАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ

    Пакет учасникаВартість участі
    Відвідувач / Користувачбезкоштовно
    Учасник Клубубезкоштовно
    Контакти адміністратора
    Wrong data from remote system S
    Усі заходи
    На жаль, дана комбінація критеріїв пошуку події не має результатів. Будь ласка, оберіть інші критерії пошуку.
    Усі заходи