Форум "Бізнес, орієнтований на клієнта"
ФОРУМ
«БІЗНЕС, ОРІЄНТОВАНИЙ НА КЛІЄНТА»
Захід організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.
4 березня 2020 (середа), 9:00-17:30
м. Львів, вулиця Яна Матейка, 6, Premier Hotel Dnister
Як розвинути клієнтоорієнтований бізнес та підвищити рівень сервісу – одні з основних викликів українських підприємців. Вирішення цих питань напряму вплине на рівень задоволеності клієнтів товарами/послугами, які вони купують, місце компанії на конкурентному ринку, а отже – її прибутки. Відсутність корпоративної культури бізнесу, що орієнтується на потреби клієнта, знижує ефективність та результативність підприємницької діяльності в цілому. Саме тому форум спрямований розвинути в учасників навички, необхідні для забезпечення якісного рівня сервісу, ефективної взаємодії з клієнтом та створення ціннісної клієнтоорієнтованої корпоративної культури.
ДЛЯ КОГО? | |
![]() |
Власників та керівників малого/середнього бізнесу. |
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ | |
![]() |
Актуальні тренди клієнтоорієнтованого бізнесу. |
![]() |
Навички, інструменти та рекомендації для підвищення сервісу бізнесу на основі європейських стандартів. |
![]() |
Інформацію про можливості розвитку бізнесу від експертів Європейського банку реконструкції та розвитку і Центрів інформаційної підтримки бізнесу в рамках ініціативи ЄС EU4Business. |
![]() |
Ділові контакти з великою кількістю представників бізнесу під час Business Networking. |
ОРГАНІЗАТОРИ |
Форум організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна. Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. Партнером заходу є PPV Knowledge Networks. |
ПРОГРАМА ФОРУМУ
09:00-09:30 |
Реєстрація учасників, вітальна кава |
|
09:30-09:40 |
Офіційне відкриття форуму |
|
09:40-10:00 | ![]() |
Презентація можливостей для бізнесу від експерта Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) |
10:00-10:45 | ![]() |
«Стратегія переможця: чому невдачі працюють краще» (Історія успіху) Ярослав ЗАБЛОЦЬКИЙ, д.м.н., професор, керівник приватної Академії, практикуючий лікар. Власник мережі стоматологічних клінік TM «Клініка Заблоцького» – сервісної компанії №1 за версією DYB Business Club і KMBS. Власник одного з найдорожчих брендів в Україні у сфері професійних медичних послуг. У Києві та Львові відкрив Центри турботи про зуби – Denal Care Offices, де надається лише одна послуга – професійне чищення зубів. Автор книги «Як я став Заблоцький. Пригоди стоматолога в червоному метелику». Автор і ведучий програми «Як я став». |
10:45-11:30 | ![]() |
Панельна дискусія: «Клієнтоорієнтованість. Що продає бізнес: товар/послугу чи задоволення потреб?» Учасники: 3 власники бізнесів розкажуть історії про надання клієнтського сервісу у своїх компаніях. |
11:30-11:50 |
Перерва на каву |
|
11:50-12:40 | ![]() |
Як забезпечити лояльність клієнта на все життя? Коучинг-підхід у бізнесі Алла ЗАДНЕПРОВСЬКА, СЕО та власниця Міжнародної Консалтингової Групи «Живе діло», одна із першовідкривачів та лідерів коучингу в Україні, бізнес-тренерка. Авторка та ведуча Міжнародної Інтегральної Коучинг Школи. Реалізує проекти з впровадження коучингу в управлінську діяльність компанії, розвитку корпоративної культури, впровадження клієнтоорієнтованого підходу в організації. Сертифікована Європейською Федерацією Коучів (ECF) за спеціалізацією: «Коучинг організаційного розвитку». |
12:40-13:30 | ![]() |
BUSINESS NETWORKING Організований бізнес-нетворкінг, під час якого кожен учасник форуму зможе налагодити велику кількість ділових контактів. Рекомендуємо мати з собою не менше 100 візитних карток. |
13:30-14:20 |
Обід |
|
14:20-14:40 | ![]() |
Презентація можливостей для бізнесу від Центрів Інформаційної Підтримки Бізнесу: Володимир ВОРОБЕЙ, Керівник Центру інформаційної підтримки бізнесу, заснованого на базі PPV Knowledge Networks. Микола САВУЛЯК, Керівник Центру інформаційної підтримки бізнесу, заснованого на базі Клубу Ділових Людей Україна. |
14:40-15:30 |
|
Клієнтоорієнтована бізнес-модель Олена ВОРОШИЛО, операційна директорка «Концерн Галнафтогаз», АЗК «ОККО». Досвід: управління мережею «ОККО» (400 автозаправних комплексів з магазинами і кафе), вдосконалення стандартів обслуговування, впровадження клієнтської підтримки (внутрішній підрозділ та аутсорсинг) тощо. Захоплення: психологія, лідерство, розвиток емоційного інтелекту. |
15:30-16:15 |
|
Панельна дискусія «Ставка на персонал. Залучені працівники = лояльні клієнти?» Учасники: 3 власники бізнесів поділяться досвідом впровадження/ надання клієнтського сервісу та розкажуть про зміни, які в результаті відбулись у компанії. |
16:15-16:30 | Підведення підсумків. Закриття форуму | |
16:30-17:30 | Вільне спілкування |
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ | |
![]() |
м. Львів, вулиця Яна Матейка, 6, Premier Hotel Dnister |
![]() |
Кількість учасників – 120. |
![]() |
Умови участі у форумі: безкоштовно для учасників, які заповнять аплікаційну форму та отримають підтвердження від організаторів. Вартість участі покриває грант, наданий Європейським Союзом в рамках ініціативи EU4Business. За бажанням можна замовити комплексний обід (звичайний або вегетаріанський) вартістю 230 грн. |
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |