Форум "Бізнес, орієнтований на клієнта"

Дата: 4 березня 2020, середаЧас: 09:00-17:30Адреса: м. Львів, вулиця Яна Матейка, 6, Premier Hotel Dnister

ФОРУМ

«БІЗНЕС, ОРІЄНТОВАНИЙ НА КЛІЄНТА»

Захід організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.

4 березня 2020 (середа), 9:00-17:30 
м. Львів, вулиця Яна Матейка, 6, Premier Hotel Dnister

Як розвинути клієнтоорієнтований бізнес та підвищити рівень сервісу – одні з основних викликів українських підприємців. Вирішення цих питань напряму вплине на рівень задоволеності клієнтів товарами/послугами, які вони купують, місце компанії на конкурентному ринку, а отже – її прибутки. Відсутність корпоративної культури бізнесу, що орієнтується на потреби клієнта, знижує ефективність та результативність підприємницької діяльності в цілому. Саме тому форум спрямований розвинути в учасників навички, необхідні для забезпечення якісного рівня сервісу, ефективної взаємодії з клієнтом та створення ціннісної клієнтоорієнтованої корпоративної культури.

 

ДЛЯ КОГО?
Власників та керівників малого/середнього бізнесу.

ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ
Актуальні тренди клієнтоорієнтованого бізнесу.

Навички, інструменти та рекомендації для підвищення сервісу бізнесу на основі європейських стандартів. 
Інформацію про можливості розвитку бізнесу від експертів Європейського банку реконструкції та розвитку і Центрів інформаційної підтримки бізнесу в рамках ініціативи ЄС EU4Business. 

Ділові контакти з великою кількістю представників бізнесу під час Business Networking.

ОРГАНІЗАТОРИ

Форум організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна. 

Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. 

Партнером заходу є PPV Knowledge Networks. 

ПРОГРАМА ФОРУМУ

09:00-09:30

Реєстрація учасників, вітальна кава

09:30-09:40

Офіційне відкриття форуму

09:40-10:00

Презентація можливостей для бізнесу від експерта Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР)  

10:00-10:45

«Стратегія переможця: чому невдачі працюють краще» (Історія успіху) 

Ярослав ЗАБЛОЦЬКИЙ, д.м.н., професор, керівник приватної Академії, практикуючий лікар. Власник мережі стоматологічних клінік TM «Клініка Заблоцького» – сервісної компанії №1 за версією DYB Business Club і KMBS. Власник одного з найдорожчих брендів в Україні у сфері професійних медичних послуг. 

У Києві та Львові відкрив Центри турботи про зуби – Denal Care Offices, де надається лише одна послуга – професійне чищення зубів. Автор книги «Як я став Заблоцький. Пригоди стоматолога в червоному метелику». Автор і ведучий програми «Як я став». 

10:45-11:30

Панельна дискусія: «Клієнтоорієнтованість. Що продає бізнес: товар/послугу чи задоволення потреб?»

Учасники: 3 власники бізнесів розкажуть історії про надання клієнтського сервісу у своїх компаніях. 

11:30-11:50

Перерва на каву

11:50-12:40

Як забезпечити лояльність клієнта на все життя? Коучинг-підхід у бізнесі

Алла ЗАДНЕПРОВСЬКА, СЕО та власниця Міжнародної Консалтингової Групи «Живе діло», одна із першовідкривачів та лідерів коучингу в Україні, бізнес-тренерка.

Авторка та ведуча Міжнародної Інтегральної Коучинг Школи. Реалізує проекти з впровадження коучингу в управлінську діяльність компанії, розвитку корпоративної культури, впровадження клієнтоорієнтованого підходу в організації. Сертифікована Європейською Федерацією Коучів (ECF) за спеціалізацією: «Коучинг організаційного розвитку». 

12:40-13:30

BUSINESS NETWORKING

Організований бізнес-нетворкінг, під час якого кожен учасник форуму зможе налагодити велику кількість ділових контактів.

Рекомендуємо мати з собою не менше 100 візитних карток.

13:30-14:20

Обід

14:20-14:40

Презентація можливостей для бізнесу від Центрів Інформаційної Підтримки Бізнесу: 

Володимир ВОРОБЕЙ, Керівник Центру інформаційної підтримки бізнесу, заснованого на базі PPV Knowledge Networks.

Микола САВУЛЯК, Керівник Центру інформаційної підтримки бізнесу, заснованого на базі Клубу Ділових Людей Україна.

14:40-15:30

Клієнтоорієнтована бізнес-модель

Олена ВОРОШИЛО, операційна директорка «Концерн Галнафтогаз», АЗК «ОККО». Досвід: управління мережею «ОККО» (400 автозаправних комплексів з магазинами і кафе), вдосконалення стандартів обслуговування, впровадження клієнтської підтримки (внутрішній підрозділ та аутсорсинг) тощо.

Захоплення: психологія, лідерство, розвиток емоційного інтелекту. 

15:30-16:15

Панельна дискусія «Ставка на персонал. Залучені працівники = лояльні клієнти?» 

Учасники: 3 власники бізнесів поділяться досвідом впровадження/ надання клієнтського сервісу та розкажуть про зміни, які в результаті відбулись у компанії. 

16:15-16:30  Підведення підсумків. Закриття форуму
16:30-17:30  Вільне спілкування 

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ
м. Львів, вулиця Яна Матейка, 6, Premier Hotel Dnister
Кількість учасників – 120.

Умови участі у форумі: безкоштовно для учасників, які заповнять аплікаційну форму та отримають підтвердження від організаторів. Вартість участі покриває грант, наданий Європейським Союзом в рамках ініціативи EU4Business.

За бажанням можна замовити комплексний обід (звичайний або вегетаріанський) вартістю 230 грн.

Пакет учасникаВартість участі
Відвідувач / Користувачбезкоштовно
Учасник Клубубезкоштовно
Контакти адміністратора
Wrong data from remote system S
Усі заходи
На жаль, дана комбінація критеріїв пошуку події не має результатів. Будь ласка, оберіть інші критерії пошуку.
Усі заходи