Форум "Бренд у текстильній галузі: як побудувати та захистити"

Дата: 12 листопада 2019, вівторокЧас: 13:30-18:00Адреса: м. Львів, площа Князя Святослава, готель «Таурус»

ЗАПРОШУЄМО

на форум

БРЕНД У ТЕКСТИЛЬНІЙ ГАЛУЗІ: ЯК ПОБУДУВАТИ ТА ЗАХИСТИТИ 

Побудова кожного бренду – це тривала і наполеглива робота. Власник та топ-менеджмент повинні правильно стратегічно спланувати, як бренд буде розвиватися та яку місію виконувати. На форумі ми обговоримо, як будувати та правильно захистити бренд у текстильній галузі, сформувати цілісний продукт, що відповідає ідеології бренду, систематизувати етапи виробництва колекції. В рамках форуму розкриємо послідовні кроки розробки колекції одягу від ідеї до готових моделей, враховуючи стратегії маркетингу та продажів. Окрім того, розглянемо успішний досвід застосування маркетингових інструментів

12 листопада 2019, 13:30 – 18:00

м. Львів, площа Князя Святослава, готель «Таурус»

ДЛЯ КОГО ФОРУМ
Керівники та власники бізнесів у текстильній індустрії та сфері моди
Керівники та власники бізнесів, що обслуговують текстильну індустрію
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ
Практичні інструменти для створення та захисту бренду. 
Інформацію про можливості розвитку Вашого бізнесу в галузі легкої промисловості від ЄБРР в рамках ініціативи ЄС EU4Business.
Налагодите контакти з великою кількістю представників бізнесу під час Business Networking.
ОРГАНІЗАТОРИ
Виконавцем проекту є Клубу Ділових Людей Україна www.bc-club.org.ua.
Програма реалізовується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу 
www.eu4business.eu/uk/ukraine. 

       ПРОГРАМА ФОРУМУ

13:30

Реєстрація учасників, вітальна кава

14:00

ОЛЬГА ДЕМІДОВА, м. Київ 

Спеціаліст з технічного дизайну одягу,  консультант зі створення комерційних колекцій, креативний директор DMDV, викладач дизайну та розробки одягу на базі навчальних платформ New Fashion Zone,  креативного простору Izone та ін.. Під брендом DMDV створювала кастомайз для американського бренда рюкзаків Eastpak та два сезони підряд в колаборації розробляла капсульні колекції для мережі магазинів SAKS 85. За 9 років співпраці з брендами працювала з мережею магазинів Sisters, торговим домом JHIVA, спортивним одягом HOODIE, жіночим одягом UNGU, мережею магазинів UFS,  одягом для дому, сну і відпочинку BALCONY та багато інших.

«ЕТАПИ СТВОРЕННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ КОЛЕКЦІЇ»

  1. Концепція бренду та колекції.
  2. Mood Board - візуалізація ідеї колекції відповідно до цільової аудиторії.
  3. Асортиментна матриця. Як формувати ефективний асортиментну матрицю.
  4. Дизайн методи
  5. Технічний пакет
  6. Особливості розробки моделей в матеріалі.
  7. Параметри готової колекції.

https://www.facebook.com/dmdv.design/

15:30

НАТАЛІЯ ПАВЛОВИЧ, м. Київ

директор Law and Patent Agency "Pavlovych & Co."
Патентна повірена (представниця у справах інтелектуальної власності), адвокат. Має досвід роботи у галузі права, зокрема, щодо захисту об’єктів інтелектуальної власності (торгових марок, винаходів, промислових зразків, авторського права) з 1993 року. Наразі має власну компанію «Юридична та патентна агенція «Павлович та компанія». Представляє інтереси замовників у більш, ніж 193 країнах світу. Учасниця українських громадських організацій «Клуб ділових людей», «Спілка українських підприємців», «Асоціація правників України». Членкиня міжнародних профільних організацій INTA, AIPPI, LES. Пройшла курс за спеціальною програмою Міністерства торгівлі США ділових стажувань «SABIT» за темою «Комерціалізація об’єктів інтелектуальної власності» у США; брала участь у Семінарі з європейського права з інтелектуальної власності у Фрайзінгу, Німеччина; пройшла стажування «Присутність на ЄС ринках. Інтенсивний Бізнес курс» від CEASC фундації, Україна-Польща. Має Сертифікат тренерки «Європейський тренер. Угода про асоціацію ЄС з Україною» від організації СІSEP. 

Тема узгоджується

16:30

Представлення проекту «Підтримка розвитку кластерних ініціатив легкої промисловості у Львові» та можливості розвитку бізнесу в рамках цього проекту.

www.ebrd.com

16:40

Панельна дискусія

«Використання маркетингових інструментів для побудови бренду»

17:40

BUSINESS NETWORKING

Організований бізнес-нетворкінг, під час якого кожен учасник форуму зможе налагодити велику кількість ділових контактів. Рекомендуємо мати з собою не менше 50 візитних карток.

18:00

ПЕРЕРВА на КАВУ та НЕТВОРКІНГ

Вільне спілкування для налагодження ділових контактів та обміну досвідом.

ПРИМІТКИ

Рекомендований дрес-код – business casual.

Рекомендуємо завітати на захід за 10 хвилин до його початку, щоб мати кращу можливість налагодження ділових контактів.

Ця програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

УМОВИ УЧАСТІ

Керівники/власники текстильної галузі та моди - участь вільна

Пакет учасникаВартість участі
Відвідувач / Користувачбезкоштовно
Учасник Клубубезкоштовно
Контакти адміністратора
Wrong data from remote system S
Усі заходи
На жаль, дана комбінація критеріїв пошуку події не має результатів. Будь ласка, оберіть інші критерії пошуку.
Усі заходи