Форум "Управління персоналом: ефективна стратегія для власників"
ФОРУМ
"УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ: ЕФЕКТИВНА СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ВЛАСНИКІВ"
Захід організовується Центром інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, основаним на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.
28-29 березня 2019, 9:00 - 18:00
м. Тернопіль, PODOLYANY HALL
Сучасне суспільство динамічно розвивається. Саме сьогодні формуються нове мислення і новий бізнес-підхід, де люди – ключова складова в стратегії довгострокового економічно стабільного бізнесу. Форум «Управління персоналом: ефективна стратегія для власників» допоможе налагодити діалог з працівниками та клієнтами для продуктивної роботи компанії. Станьте не просто підприємцем, що управляє персоналом, а ефективним лідером успішного бізнесу!
ДЛЯ КОГО ФОРУМ | |
![]() |
Керівники і власники малого та середнього бізнесу. |
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ | |
![]() |
Практичні рекомендації щодо роботи із своїм персоналом, прикладні інструменти щодо покращення взаємодії на власному підприємстві. |
![]() |
Інформацію про можливості розвитку вашого бізнесу від експертів Європейського банку реконструкції та розвитку і Центру інформаційної підтримки бізнесу в рамках ініціативи ЄС EU4Business. |
![]() |
Налагодите контакти з великою кількістю представників бізнесу під час Business Networking. |
ОРГАНІЗАТОРИ |
Організатором Форуму є Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, оснований на базі Клубу Ділових Людей Україна. Програма реалізовується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу www.eu4business.eu/uk/ukraine. |
ПРОГРАМА ФОРУМУ
1 день (28.03.2019)
09:00-09:30 |
Реєстрація учасників, вітальна кава |
|
09:30-09:40 |
Офіційне відкриття форуму |
|
09:40-10:00 |
|
Можливості для бізнесу від Європейського банку реконструкції та розвитку. |
09:40-10:30 |
|
Кейс-спіч «Ефективна система управління персоналом для досягнення стратегічних цілей в малому і середньому бізнесі» Владислава МАЗО, Київ, сертифікований фахівець в галузі управління людськими ресурсами EUCentreHRM-Europe (Варшава). Диплом ES 230-319HR; бізнес - тренер, консультант, фасилітатор. Спеціалізація: розробка і проведення тренінгових програм за напрямками: побудова системи управління персоналом в компанії, основні функції та бізнес - процеси в системі управління персоналом, бюджет служби персоналу, пошук і відбір персоналу, проведення співбесід, бренд роботодавця, побудова системи стимулювання в компанії, система навчання і розвитку в компанії та ін., HR для не HRів, фасилітаційні сесії, стратегічні сесії. |
11:00-11:20 |
Перерва на каву |
|
11:20-12:20 | ![]() |
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ: «Тренди управління персоналом: перспективи та виклики» Учасники: 4 HR-директори та власники бізнесу, які поділяться досвідом у цій сфері |
12:20-12:40 | ![]() |
Презентація можливостей для бізнесу від організаторів форуму: Микола САВУЛЯК, Керівник Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, основаного на базі Клубу Ділових Людей Україна |
12:40-13:40 | ![]() |
BUSINESS NETWORKING Організований бізнес-нетворкінг, під час якого кожен учасник форуму зможе налагодити велику кількість ділових контактів. Рекомендуємо мати з собою не менше 100 візитних карток. |
13:40-14:40 |
Обід |
|
14:40-15:40 | ![]() |
Практикум «Бізнес-гнучкість. Як бути лідером в епоху постійних змін»
Алла ЗАДНЕПРОВСЬКА, Київ, СЕО та власник Міжнародної Консалтингової Групи «Живе діло», один із першовідкривачів та лідерів коучингу в Україні, бізнес-тренер www.zhyvoedelo.com. |
15:40-16:40 |
Людмила МАЛИНОВСЬКА |
Практикум «Сучасні інструменти гейміфікації для оцінки, навчання та рекрутингу персоналу (з демонстрацією ігрових прийомів за методиками "Острів" та бізнес-гри "12 вал")»
Людмила МАЛИНОВСЬКА, Київ, український психолог, коуч, автор психологічних ігор та методик, бізнес-тренер, HR-консультант, засновник сайту www.psygame.info. У HR з 2002 року, починала з напрямку рекрутингу. З 2006 по 2013 на керівних посадах в HR (начальник відділу персоналу в таких компаніях "VAB страхування", Страхова компанія "Оранта-Життя", ТДВ "Індіго", промислова компанія ТОВ "Тексппод"). З 2012 по 2014 у ролі запрошеного бізнес-тренера проводила навчальні програми для HR з рекрутингу, оцінки та адаптації персоналу, розвитку персоналу. |
16:40-17:00 | Підведення підсумків. Закриття форуму, розіграш подарунків. | |
17:00-18:00 | Вільне спілкування за кавою |
2 день (29.03.2019)
09:30-10:00 |
Реєстрація учасників, вітальна кава |
|
10:00-12:00 | ![]() |
Гра «12 вал» Гра «Дванадцятий вал» ефективна для оцінки ділових і особистих якостей персоналу, партнерів по бізнесу, кандидатів на вакансію, командної роботи, відносин в колективі. Її можна використовувати для щорічної атестації персоналу, при підборі співробітників або як навчальний тренінг для колективу. Гра містить 72 різноманітних завдання і питанння, спрямовані на всебічну зовнішню оцінку і глибинний самоаналіз 12 сильних і слабких сторін у діяльності. Аналіз включає такі аспекти: вміння використовувати ресурси, здатність до самоврядування, навички подолання труднощів і вирішення проблем, комунікативні навички, цінності, прагнення до саморозвитку, цілеспрямованість, стратегії впливу і управління людськими ресурсами, терпимість до помилок, рішучість, тайм-менеджмент, роботу в команді і навички мотивації. Гра – Ваш персональний асесмент-центр. Повноцінна оцінка 12 базових компетенцій співробітників в ігровій формі. Участь в грі допоможе:
В кожній тематичній секції учасників розбивають на групи по 8-10 осіб. Бізнес-тренери (сертифіковані ігро-техніки) гри «12 вал»:
Після проходження гри учасники зможуть використовувати цю методику у власному бізнесі. Тривалість гри: 4 год. |
12:00-12:15 |
Перерва на каву |
|
12:15-14:15 | ![]() |
Гра «12 вал» (продовження) |
14:15-15:00 |
Обід, вільне спілкування |
ПАРТНЕРИ ЗАХОДУ | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ | |
![]() |
м. Тернопіль, PODOLYANY HALL |
![]() |
Кількість учасників форуму - 150 |
Кількість учасників бізнес-гри «12 вал» - 30 | |
|
28 березня, перший день – безкоштовно після реєстрації та підтвердження участі. Заповнені заявки на участь у форумі «Управління персоналом: ефективна стратегія для власників» будуть відображені на сайті впродовж доби і будуть схвалені 21-22 березня 2019 року. Підтверджені учасники заходу отримають e-mail та будуть повідомлені по телефону. Пріоритет участі надаватиметься власникам/керівникам бізнесу, що є учасниками Клубу Ділових Людей Україна. |
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |