
ПРОГРАМА
УПРАВЛІНСЬКОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
ДЛЯ МЕДИЧНИХ ЦЕНТРІВ ОНЛАЙН
***
МАРКЕТИНГ · БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ · ФІНАНСИ · ПЕРСОНАЛ
Захід організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.
2-4 квітня · 23-25 квітня · 14-16 травня · 4-6 червня 2020
ОНЛАЙН-КУРС
Зростання, як і криза – невід’ємні фази економічного циклу, що постійно повторюється. Бізнесу потрібно сприймати кризу не лише як період випробувань, але й нових можливостей. У цей час підприємцям важливо тримати руку на пульсі останніх трендів та загальної ситуації в бізнес-середовищі. Саме тому секторальна програма для медичної галузі спрямована на побудову ефективних процесів, що так необхідні в період змін. Програма курсу включає розгляд реальних кейсів, індивідуальні завдання, роботу в групах онлайн та продуктивний обмін досвідом з експертами тощо.
Якщо ви прагнете бути ефективним керівником медичного бізнесу, особливо в кризових ситуаціях, тоді ця онлайн-програма – чудова можливість трансформувати Ваш бізнес, відповідаючи на виклики суспільства.

 |
ДЛЯ КОГО БІЗНЕС-КУРС |
⎼ Власників / керівників медичних закладів (лікарняні, амбулаторно-поліклінічні, лікувальні, оздоровчі та фармацевтичні заклади, лабораторно-діагностичні центри, клініки, зокрема естетичної медицини та стоматології тощо) ⎼ Маркетинг-директорів медичних центрів.
|
 |
ЦІЛІ ПРОГРАМИ |
⎼ Підвищити управлінські компетенції власників та керівників приватних медичних центрів.
⎼ Посилити впізнаваність бренду на ринку, підвищити продажі, оптимізувати бізнес-процеси, налагодити внутрішню комунікацію та покращити систему управління фінансами.
|
ОРГАНІЗАТОРИ
|
Онлайн- курс організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна.
Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.
|
МОДУЛЬ 1. МАРКЕТИНГ ПРИВАТНОЇ КЛІНІКИ (2-4 квітня 2020 року, 3 дні) |
ДЕНЬ 1
⎼ Особливості пацієнтоорієнтованості у медичних центрах. ⎼ Маркетинг = продажі. Вимоги сучасності. ⎼ Як зробити так, щоб кожна інвестована у маркетинг гривня приносила прибуток. ⎼ Принципи ефективності маркетингових інвестицій. ⎼ Основні принципи сучасного медичного маркетингу. Складові успіху у маркетингу. ⎼ Як визначити і задовольнити потреби потенційних клієнтів. ⎼ Як змусити стратегію «працювати»? Як керувати процесами, впливаючи на внутрішніх та зовнішніх клієнтів. ⎼ «Воронка продаж» приватної клініки. ⎼ Звідки беруться пацієнти? Як керувати потоком пацієнтів? Ключові показники ефективності. ⎼ Етика в медичному бізнесі.
ДЕНЬ 2
⎼ Внутрішні клієнти. Як підбирати та навчати медичний персонал? Критерії відбору персоналу з відкритого ринку праці. На чому будувати навчання персоналу? Як заміряти ефективність роботи операторів кол-центрів, адміністраторів, лікарів. Оцінка персоналу. Практичні приклади. ⎼ Алгоритми прийняття маркетингових рішень. Аналіз ринку і вибір сегмента – сегментація і таргетинг.
|
⎼ Визначення потреб і створення необхідного іміджу клініки – позиціонування. ⎼ Створення карти позиціонування, помилки позиціонування, недопозиціонування, перепозиціонування, непотрапляння в позиціонування. ⎼ Цілі і задачі – SMART. Різне трактування цілей, оптимістичні та песимістичні цілі, важливість використання набору цілей. ⎼ Визначення зовнішніх та внутрішніх факторів, що впливають на бізнес – SWOT. Об’єктивне порівняння з конкурентами, методи збору інформації про конкурентів, максимальна об’єктивізація SWOT.
ДЕНЬ 3
⎼ Тактика - Action Plan. ⎼ Тактичний план – план по досягненню успіху. ⎼ Управління часом. ⎼ Реклама, яка працює. Вибір рекламного повідомлення та інструментарію донесення цього повідомлення до кінцевого користувача, розрахунок ефективності реклами, де рекламуватись і як. Особливості рекламного інструментарію, розрахунок рекламних показників, важливість інтернет-маркетингу і управління репутацією. ⎼ Карта збалансованих показників маркетингу. ⎼ Сила крос-функціональних команд в процесі просування послуг приватної клініки. ⎼ Елементи Agile в процесі просування послуг приватної клініки.
|
ЕКСПЕРТ
ЮРІЙ ЧЕРТКОВ
Міжнародний бізнес-тренер, лікар, управлінець.
Засновник і директор Агентства Медичного Маркетингу, що спеціалізується на навчанні лікарів і співробітників фармпідприємств і аптек. www.amm.net.ua
Співзасновник приватної клініки «Доступний доктор». www.dd.clinic
10 років стажу в кардіологічній реанімації.
У фармацевтичному бізнесі з 2000 року. Працював продукт-менеджером і заступником генерального директора з маркетингу у великих фармацевтичних компаніях.
Шеф-редактор ЗМІ для аптек.Постійний спікер і модератор українських і міжнародних конференцій.
Автор бестселерів «Бренд-машина», «Аптечна машина продажів», «Чому НЕ навчать в медичному вузі», «Успішний медичний представник», двотомник «Лікарі, заробляйте!», «Доктор Бренд»..
|
.png)
|
МОДУЛЬ 2. БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ (23-25 квітня 2020 року, 3 дні)
|
ДЕНЬ 1
⎼ Як зрозуміти слабкі сторони Вашої клініки? ⎼ Чотири фактори успішного сервісного продажу. ⎼ Модель «залучення – послуга – утримання – повернення». ⎼ Формула продаж приватної клініки. Продажі як система. ⎼ Система обліку показників і вкладу підрозділів. ⎼ Скрипт при прийомі дзвінків і аналіз конверсії. ⎼ Правило телефонних комунікацій.
ДЕНЬ 2
⎼ Аналіз дзвінків. ⎼ Ігрові вправи по прийому дзвінків. ⎼ Аналіз «таємного покупця». ⎼ Як «продавати, не продаючи». М’ягка технологія SPIN. ⎼ Комунікація по системі SPIN. ⎼ «Послуги – пари» і правила «пропозицій, від яких неможливо відмовитись». ⎼ Лінія успішної комунікації: рапорт – опитування – пропозиція – вигода. ⎼ Рольові ігри: лінія комунікації.
|
⎼ «Послуги – пари» і правила «пропозицій, від яких неможливо відмовитись». ⎼ Лінія успішної комунікації: рапорт – опитування – пропозиція – вигода. ⎼ Рольові ігри: лінія комунікації.
ДЕНЬ 3
⎼ Рівні комунікації з пацієнтом: консультація – переконання – лідерство. ⎼ Поняття ідеального продажу. Приклади з практики. ⎼ Принципи формування лояльності. ⎼ Побудова переконливої риторики, тактика побудови переконуючих мовних конструкцій. ⎼ Асортиментна матриця приватної клініки. Як «не втратити» пацієнтів і своєчасно запропонувати клієнту те, що справді він оцінить. ⎼ Важливість категоризації пацієнтів. ⎼ Важливість CRM і правила впровадження.
|
ЕКСПЕРТ
ВАЛЕРІЙ КИДОНЬ
Лікар, випускник Харківського медінституту.
Розвивав бізнес-напрямки в мережі «Аптека Низьких Цін», фармкомпанії «Дарниця», Агентстві Медичного Маркетингу, приватній клініці «Олімед».
Має успішний досвід консалтингових проектів в лабораторії «Синево», клініках «Скандинавія», «Благомед» і «Добробут».
Бізнес-тренер проекту «Успішний доктор», активно створює розвиваючі матеріали для лікарів.
Співавтор двох томів «Лікарі, заробляйте!», «Доктор Бренд», автор ідей книг «Конспект з лабораторної діагностики для лікарів-інтернів», «Успішний доктор в Україні на перехідному етапі».
Працював лікарем-кардіологом в Інституті терапії АМН України, керував Представництвом Boehringer Ingelheim в Україні.
Очолював акушерсько-гінекологічну клініку «Ісіда», займав позицію медичного директора в клініці «Петровські ворота».
Співпрацював з USAID, працював у Кабінеті міністрів України.
|

|
МОДУЛЬ 3. ФІНАНСИ (14-16 травня 2020 року, 3 дні) |
ДЕНЬ 1
⎼ Цілі і місія медичного закладу. ⎼ Фінансові та нефінансові показники ефективності. ⎼ Система КРІ. ⎼ Ключові показники звіту про рух грошових ресурсів. ⎼ Операційна, інвестиційна та фінансова діяльності. ⎼ Що таке CAPEX та FCF? ⎼ Прямий метод складання звіту. Інструменти управління грошовими ресурсами. ⎼ Основи складання ОПУ. ⎼ Метод начислення. ⎼ Поділ витрат на постійні та змінні. ⎼ Маржа. Точка беззбитковості. ⎼ EBITDA. ⎼ Середньозважена маржинальність портфеля медичних послуг. ⎼ Дебіторська заборгованість, її період оборотності. ⎼ Витрати на супровід дебіторської заборгованості.
ДЕНЬ 2
⎼ На скільки відсотків можна надати клієнту знижку? ⎼ На скільки відсотків необхідно збільшити виручку при наданні знижки на певний відсоток при умові збереження/зниження/зростання маржі? ⎼ На скільки відсотків необхідно збільшити виручку при наданні великої знижки у випадку залучення пацієнтів через платформи-агрегатори? ⎼ На скільки відсотків необхідно збільшити виручку при отриманні обладнання в кредит?
|
⎼ На скільки відсотків необхідно збільшити виручку при ступінчатому рості постійних витрат? ⎼ На скільки відсотків необхідно збільшити / можливо зменшити ціни при зміні структури продаж в портфелі медичних послуг? ⎼ На скільки відсотків можна зменшити ціни при передоплаті чи авансовому платежі від пацієнта? ⎼ Як спрогнозувати надходження грошей від пацієнтів? ⎼ Як знайти «мертву» дебіторську заборгованість? ⎼ Як якісно проаналізувати виконання плану (бюджету) по виручці?
ДЕНЬ 3
⎼ Основи бюджетування. ⎼ Бюджети продажів. ⎼ Бюджети надходження грошових ресурсів. ⎼ Бюджет закупівлі розхідників. ⎼ Бюджет виплат залученим лікарям. ⎼ Бюджет операційних видатків. ⎼ Бюджетний звіт про рух грошових коштів. ⎼ Бюджет доходів та витрат. ⎼ Способи прогнозування виручки. ⎼ Інкрементний метод і метод лінійної регресії. ⎼ Бюджетування доходів за «прибутковими» послугами. ⎼ Бюджетування доходів на етапі спадання. ⎼ Бюджетування доходів по стратегії «зняття вершків» та «проникнення на ринку». ⎼ Методика прогнозування видатків. ⎼ Мінімаксний метод. ⎼ Інкрементний метод. ⎼ Наскрізний приклад бюджетування грошового потоку та операційного прибутку медичного закладу в Exсel.
|
ЕКСПЕРТ
ДМИТРО СИЧ
Експерт з управління фінансами у медичних закладах.
Керуючий партнер ТОВ «Освітній центр «Ерудит».
Член аудиторської мережі Kreston International (Мінськ, з 2013).
Менеджер Департаменту ризик-консультування KPMG (м. Мінськ, 2008-2013).
Керуючий партнер ТОВ «ЕккаунтінСервіс» Асоціації сертифікованих бухгалтерів і аудиторів (Мінськ, 2007-2008 рр.).
Досвід у викладанні міжнародних стандартів фінансової звітності та фінансового менеджменту з 2001 року.
Досвід в зовнішньому аудиті - 12 років.
Експерт Робочої групи експертів з міжнародних стандартів бухгалтерського обліку та звітності (UNCTAD, ООН, Женева, Швейцарія).
Член Комітету з етики Євразійської асоціації сертифікованих бухгалтерів і аудиторів.
Автор понад 200 статей на тему бухгалтерського обліку та міжнародних стандартів фінансової звітності.
|

|
МОДУЛЬ 4. ПЕРСОНАЛ (4-6 червня 2020 року, 3 дні) |
ДЕНЬ 1. Напрям роботи із персоналом в клініці
⎼ Різниця між групою та командою працівників компанії. ⎼ Поняття крос-функціональної медичної команди. ⎼ Значення стандартів у роботі клініки (робота в групах). ⎼ Модель Кано (робота в групах). ⎼ Корпоративна культура. Морально-психологічний клімат і розвиток працівників. ⎼ Поняття лідерства в команді. ⎼ EQ-кілери. ⎼ Етика в медичному бізнесі. Етичний кодекс персоналу.
ДЕНЬ 2. Індивідуальний підхід до співробітника Взаємодія в команді. Розвиток Win-Win мислення.
⎼ Принципи співпраці та колегіальності. ⎼ Роль кожного відділу у складному механізмі функціонування клініки. ⎼ Навчання як важливий фактор у побудові команди професіоналів.
|
⎼ Побудова правильних ефективних комунікацій між працівниками клініки.
⎼ Бар’єри комунікацій. ⎼ Від індивідуальних успіхів до командного результату. ⎼ Типи співробітників (психографія).
ДЕНЬ 3. Інструменти Мотивація і саморозвиток.
⎼ Типи мотивації працівників. Особливості роботи з кожним типом. ⎼ Концентрація на правдивих інтересах членів команди. ⎼ Фокус на цілі. Особливості командного SMART-мислення. ⎼ Делегування. ⎼ Принципи зворотного зв’язку. ⎼ Як уникати конфліктів. ⎼ Інтерактивне тестування на рівень асертивності та подавлення партнерів (тест Томаса). ⎼ Трансактний аналіз. ⎼ Раціональне управління робочим часом для досягнення командних результатів.
|
ЕКСПЕРТ
ПАВЛО КОВАЛЬСЬКИЙ
Сертифікований бізнес-тренер, психолог, експерт з побудови команд на розвитку персоналу в медичному бізнесі. www.kovalskyy.pro
9 років досвіду в управлінському та індивідуальному консалтингу.
Автор: Psychographie Initiative e.V.
Сертифікований курс «Постановка цілей, пошук можливостей, рішення проблем» - англомовний, Німеччина, Саарбрюкен; Psychographie Initiative e.V.
Сертифікований курс «Управління конфліктами» - англомовний. Німеччина, Саарбрюкен; Psychographie Initiative e.V;
Сертифікований курс підготовки інструкторів - англомовний. Німеччина, Саарбрюкен. Psychographie Initiative e.V.
Сертифікований курс «Психографія, типологія особистості» - англомовний. Німеччина, Штутгарт; Psychographie Initiative e.V;
Сертифікований курс «Консультування, орієнтоване на рішення» - англомовний, Німеччина, Штутгарт;
Сертифікований курс Пола Екмана What faces reveal. Basic human emotions, США, Каліфорнія.
|

|
УМОВИ УЧАСТІ |
Нефінансові умови:
- бути власником/керівником медичного бізнесу не менше 3 років.
Фінансові умови:
Завдяки підтримці ЄБРР та фінансуванню в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу ви сплачуєте лише частину вартості програми. Вартість участі: 5 000 грн (за 12-денну програму). Пропозиція дійсна за умови наявності вільних місць.
Примітка 1
Якщо від однієї компанії в програмі бере участь 2 особи, наприклад, виконавчий директор +1 особа, то правилами проекту передбачено, що виконавчий директор є учасником всіх 4 модулів, а друга особа на кожен модуль може бути іншою. Наприклад, на модуль «Маркетинг приватної клініки» –маркетинг-директор; на модуль «Бізнес-процеси» – виконавчий директор; на модуль «Фінанси» –фінансовий директор, на модуль «Персонал» – HR директор.
Примітка 2
За наявності вільних місць буде розглядатись можливість участі в окремих модулях (без участі у всій програмі). Водночас перевага буде надаватись тим компаніям, які братимуть участь у повній програмі, враховуючи «Примітку 1». Якщо вам цікавий конкретний чи кілька модулів, то просимо в заявці при реєстрації вказати, у яких саме модулях ви б хотіли взяти участь.
|
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ |
Формат заходу: онлайн-курс. Кількість учасників: 20. Мова програми: українська та російська. |