Семінар-практикум для адміністраторів медичних закладів

Дата: 20 жовтня 2021, середаЧас: 13:45-18:15Адреса: Львів, вул. Орлика, 4 навчально-тренінговий центр (за сприянням Медичного Центру NOVO)

Запрошуємо на 

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ 

ДЛЯ АДМІНІСТРАТОРІВ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ

20 жовтня 2021 (ср), 13:45-18:15 

Львів, вул. Орлика, 4
навчально-тренінговий центр  (за сприянням Медичного Центру NOVO)

***
Минув час, коли роль адміністратора виконував звичайний секретар.

Адміністратор медичного центру - це перша особа, яку бачить і чує клієнт, від його роботи залежить думка про медичний центр в цілому. Він постійно працює на передовій. Саме адміністратор викликає бажання прийти і утримує постійних клієнтів.

Ведення переговорів по телефону, вміння гнучко і коректно розповідати про цінову політику, фахова реакція на конфліктні ситуації, чітке розуміння зони своєї компетенції - все це є важливими складовими професійного портрету адміністратора.

Ми прагнемо, щоб Ваш персонал був  найвищого рівня.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • адміністратори медичних центрів, лабораторій та клінік;
  • оператори call-центрів медичних закладів, керівники адміністративно-сервісної служби, сервіс-менеджери.

ПРОГРАМА 

13:45

Реєстрація учасників

14:00

Відкриття події

ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД МЕДИЧНИХ ЦЕНТРІВ

 14:10

РОЛЬ АДМІНІСТРАТОРА В ЖИТТІ КЛІЄНТА. ПСИХОТИП КЛІЄНТА.

Катерина СУХОЦЬКА 
керівник Медичного центру DeltaMed

delta-med.com.ua

14:40

РОБОТА ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ КЛІЄНТІВ: ОРГАНІЗАЦІЯ, ОПТИМІЗАЦІЯ, АВТОМАТИЗАЦІЯ.

Валерія СОЛОВЙОВА 
начальник відділу клієнтського сервісу медичного центру Medicover

medicover.ua

15:10

ДІЇ АДМІНІСТРАТОРА ПІД ЧАС КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ 

Марія НОГА 
менеджер навчального відділу Медичної лабораторії “Ескулаб”

esculab.com

15:40

Перерва на каву

16:00

ЕКСПЕРТНИЙ ВИСТУП

ПРАКТИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ ЕФЕКТИВНОЇ РОБОТИ АДМІНІСТРАТОРА НА ОСНОВІ КЕЙСІВ.

  • Комунікативні навички у сервісі.
  • Телефонний етикет.
  • Встановлення контакту з пацієнтом.
  • Управління ініціативою в контакті з пацієнтом.
  • Техніки продажів.
  • Позитивне сприйняття і робота зі стресом на робочому місці.
  • Сервіси медичного центру – все, що має знати адміністор.

Метод проведення тренінгу: розбір реальних робочих ситуацій, рольові ігри, робота в парах та міні-групах, кейси на відпрацювання практичних навичок.

Ольга ДОБРОВОЛЬСЬКА

Власниця консалтингового агенства Red Berry
redberryconsulting.tilda.ws 

Спеціалізація: рекрутинг, адаптація, навчання та мотивація персоналу, побудова команди.

Досвід:

  • 11+ років в HR (HRD та HR-ментор).
  • 11+ років рекрутер.
  • 8+ років сертифікований бізнес-тренер, експерт з навчання та розвитку працівників компаній.
  • 6+ років ведення власного бізнесу.
  • Із 2016 засновник та керівник HR-агентства Red Berry 
  • Автор публікацій і статей в авторитетних виданнях на теми: підбір, навчання, адаптація, мотивація, розвиток та навчання персоналу.
18:00 Підведення підсумків, інструкцій до домашнього завдання.

УМОВИ УЧАСТІ

Кількість учасників – до 40 осіб.

Участь вільна для представників учасників Львівського кластеру медичного бізнесу.

У випадку, якщо 15 жовтня до 14:00 учасники Кластеру забронюють менше 30 місць, то решта буде запропоновано для медичних закладів, які не є учасниками Львівського кластеру медичного бізнесу. Участь в цьому випадку – 500 грн.

ОРГАНІЗАТОР

Львівський Кластер медичного бізнесу

Пакет учасникаВартість участі
Відвідувач / Користувачбезкоштовно
Учасник Клубубезкоштовно
Контакти адміністратора
Wrong data from remote system S
Усі заходи
На жаль, дана комбінація критеріїв пошуку події не має результатів. Будь ласка, оберіть інші критерії пошуку.
Усі заходи