Вебінар "Чи завжди клієнт правий або партнерська позиція в продажах"
ЗАПРОШУЄМО
на вебінар
ЧИ ЗАВЖДИ КЛІЄНТ ПРАВИЙ АБО ПАРТНЕРСЬКА ПОЗИЦІЯ В ПРОДАЖАХ
Клієнтоорієнтованість та «клієнт завжди правий» – це дещо різні речі. В рамках вебінару знайдемо розбіжності між цими поняттями та глибше розглянемо стереотип «клієнт завжди правий». Окрім того, бізнес-тренерка Тетяна Суботіна розкаже про партнерську позицію: що вона дає, звідки береться і як на неї вийти? На вебінарі ви отримаєте 100% практичну для бізнесу модель позиції в перемовинах та корисні поради ії застосування.
Чекаємо ваших реєстрацій на вебінар!
РОДЗИНКА ЗАХОДУ
Впевненість продавця перед статусними клієнтами, на холодних зустрічах, під час холодних дзвінків – звідки ії взяти та як ії підтримувати? На вебінарі ви отримаєте відповіді на ці та багато інших запитань.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Підприємці, START-UP
- Керівники відділів продажу
- Продавці, КАМ-и
- Всі, хто любить продавати та не байдужий до результатів
НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО
- Позиції продавця та клієнта в комунікації – які вони бувають?
- Партнерська позиція як психологічний фактор
- Як виявити свою позицію і позицію співрозмовника під час перемовин
- Звідки беруться впевненість та стійкість продавця
- Шляхи переходу с партнерську позицію по відношенню до клієнта
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
ТЕТЯНА СУБОТІНА Співзасновник консалтингової агенціі «Майстерня успішних продажів» Що є моїми здобутками щодо оголошеної теми? Мій кар`єрний шлях від звичайного торгового представника до керівника бізнесу, а також моя любов до продаж в цілому. Я вважаю, що професійні продажі – це мистецтво. |
|
ПРИМІТКИ
Посилання на онлайн-трансляцію буде відправлено Вам на пошту за годину до початку вебінару.
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |