Вебінар "Як і з якими інфлюенсерами потрібно працювати брендам? "
ЗАПРОШУЄМО
на вебінар
ЯК І З ЯКИМИ ІНФЛЮЄНСЕРАМИ ПОТРІБНО ПРАЦЮВАТИ БРЕНДАМ?
Присутність бізнесу в медіапросторі – важлива передумова його розвитку. Сьогодні одне із завдань SMM, що забезпечує впізнаваність та просування бренду – співпраця бізнесу з блогерами та лідерами думок. Коли можна вважати, що бренд готовий для співпраці, як вибрати блогерів і як продуктивно з ними співпрацювати поговоримо на вебінарі з експерткою Крістіною Ралко.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Керівники і власники бізнесу
- SMM-менеджери
- Інтернет-маркетологи
НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО
- Чи варто виділяти бюджет компаніям на influence-маркетинг в 2020 році?
- Типи інфлюенсерів
- Як почати роботу з інфлюенсерами в соцмережах?
- Що отримає бренд в результаті співпраці?
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
КРІСТІНА РАЛКО Більше чотирьох років працює в сфері SMM. Комплексно розвиває бренди в Facebook та Instagram. Також консультує бренди та проводить аудит акаунтів. За час роботи допомогла десяткам брендів розвиватись в соціальних мережах, з яких: кондитерська фабрика Деліція, бренд дитячого печива Friendy, бізнес-центр для IT компаній Palo Alto, кафе Любовь- Морковь, бренд планерів Dress the desk, медичний центр CPG Center та інш. |
|
ПРИМІТКИ
Посилання на онлайн-трансляцію буде відправлено Вам на пошту за годину до початку вебінару.
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |