Вебінар "Як отримувати більше клієнтів в умовах скорочення бюджету на рекламу"
ЗАПРОШУЄМО
на вебінар
ЯК ОТРИМУВАТИ БІЛЬШЕ КЛІЄНТІВ В УМОВАХ
СКОРОЧЕННЯ БЮДЖЕТУ НА РЕКЛАМУ
Так повелось, що при перших ознаках кризи, які в нашій країні – не рідкість, першими скорочують видатки на маркетинг та рекламу. Така ілюзія "економії" завжди виливається у зниження прибутків, адже коли клієнтів і без того мало, скорочувати маркетинг означає втратити і те, що маєте. Насправді, криза – це можливість і вдалий момент для збільшення інвестицій у маркетингову стратегію. Дехто це розуміє, але часто просто не має ресурсу для підтримування навіть попереднього рівня. Що ж робити? Чи можливо залишитись на тому ж рівні продажів або навіть підвищити його без інвестицій та збільшення фінансових вливань у рекламу? Про пошук альтернативних джерел залучення Клієнтів та оптимізацію маркетингової стратегії ми поговоримо на вебінарі з маркетологом та підприємцем Микитою Поляком.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Керівники і власники бізнесу.
- Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні.
- Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів.
НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО
- Оптимізація бюджетів та скорочення видатків на рекламу;
- Пошук альтернативних джерел залучення лідів;
- Платні, безкоштовні та умовно безкоштовні канали;
- Впровадження автоматичних воронок підігріву лідів;
- Утримання та повернення Клієнтів, впровадження крос-продажів для підвищення LTV;
- Розширення ЦА та додаткові переваги продукту.
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
МИКИТА ПОЛЯК Засновник агенції Digital-маркетингу Marketorium. |
|
ПРИМІТКИ
Мрва вебінару: українська
Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару.
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |