Вебінар "Кава+цукерок. Таємниці клієнторієнтації"
ЗАПРОШУЄМО
на вебінар
КАВА+ЦУКЕРОК. ТАЄМНИЦІ КЛІЄНТОРІЄНТАЦІЇ
Чому сьогодні так багато говорять про клієнтоорієнтованість? Актуальність теми продиктована тим, що в даний час найбільш життєздатними компаніями є ті, які орієнтовані на клієнта і його потреби. Відомий американський фахівець з управління Пітер Друкер ще в минулому столітті стверджував: «Призначення будь-якого бізнесу полягає в задоволенні запитів клієнта». І коли ми виступаємо в ролі клієнта, кожен з нас хоче, щоб його обслуговували якісно, швидко і ввічливо. Ми хочемо, щоб всі процеси взаємодії з обслуговуючої нас компанії були зрозумілі нам, зручні і прозорі. Але чомусь багато хто з нас забуває про це, коли самі стають по іншу сторону барикад і надають сервіс своїм клієнтам.
РОДЗИНКА ЗАХОДУ
На вебінарі Ви отримаєте 10 реальних кейсів клієнтського сервісу міжнародних компаній!
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Керівники і власники бізнесу
- Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні
- Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів
НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО
- Сервіс із перевищенням очікувань клієнта
- Відданість клієнтів та «сарафанне радіо»
- Як створити WOW – ефект?
- Якість обслуговування – конкурентоздатність компанії
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
РОМАН ГРИСЬО 8 років досвіду в навчанні та розвитку персоналу контакт-центрів, онлайн-операторів провідних українських та зарубіжних компаній (СНД) «Кращий тренер» за версією Сontact Center World (Лондон, червень 2012; Лас Вегас, листопад 2012, Відень, липень 2013) Автор 12-ти програм з розвитку і навчання персоналу на тему: сервісу, телефонних переговорів та комунікації; тімбілдінгу та зворотного зв'язку, клієнторієнтації; менеджменту |
|
УМОВИ УЧАСТІ
Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |