Вебінар "Клієнтоорієнтованість та клієнтський сервіс"
ЗАПРОШУЄМО
на вебінар
КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ТА КЛІЄНТСЬКИЙ СЕРВІС
Клієнтоорієнтованість – критерій, що більшою або меншою мірою присутній в бізнесі, і визначає рівень задоволення інтересів та потреб клієнта. Власне, клієнтоорієнтованість – це «спосіб мислення» компанії, орієнтований на забезпечення позитивних емоцій клієнтів в будь-який момент комунікації. Про те, як клієнтоорієнтованість може працювати на розвиток вашого бізнесу та кроки його провадження розповість експертка в рамках вебінару.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Керівники і власники бізнесу
- Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні
- Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів
НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО
- чи варто впроваджувати клієнтоорієнтованість в компаніях малого та середнього бізнесу
- золоті правила клієнтського сервісу
- основні показники клієнтського сервісу
- 3 вектори клієнтоорінтованості
- 5 простих кроків для початку впровадження клієнтоорієнтованості
- бізнес-кейси клієнтоорінтованості
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
СВІТЛАНА НАСИРОВА За освітою психолог, спеціалізація «Психологія реклами та маркетингу» Більше 10 років підприємець, власниця власного рекламно-інформаційного консалтингового агентства 15 років досвіду у сфері маркетингу і реклами 5 років роботи керівником прес-служби управління Київської державної адміністрації організувала понад 80 великих інвентів (від 15 до 3000 людей, серед яких Всеукраїнська зустріч мерів, Бізнес форум по впровадженню інтернет технологій для малого і середнього бізнесу, Молодіжна муніципальна асамблея). |
|
ПРИМІТКИ
Посилання на онлайн-трансляцію буде відправлено Вам на пошту за годину до початку вебінару.
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |