Вебінар "Методи лояльності: яким буває ретеншн"
ЗАПРОШУЄМО
на вебінар
МЕТОДИ ЛОЯЛЬНОСТІ: ЯКИМ БУВАЄ РЕТЕНШН
Ретеншн - інструмент, який використовують тільки 15% підприємців для ведення бізнесу.
Ретеншн - найважливіший інструмент для бізнесу після залучення клієнта. І якщо залучення клієнта обходиться найдорожче. Саме тому краще правильно утримувати клієнта та підтримувати його лояльність.
Про те, як утримувати, як активувати клієнта, якщо він довго не робив замовлення і які інструменти в цьому допомагають ми розповімо на вебінарі.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Керівники і власники бізнесу
- Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні
- Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів
НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО
- Що таке Ретеншн і чим він важливий;
- Які проблеми вирішує Ретеншн;
- Основні інструменти Ретеншена;
- Впровадження Ретеншена у бізнес, його стратегії і складності.
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
ОЛЕГ ЧЕРКАСЬКИЙ Експерт в білих нішах бізнесу (новинні сайти, e-commerce, нерухомість, просування клінік і стоматологий, складних медичних товарів). |
|
УМОВИ УЧАСТІ
Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |