Вебінар "Основи маркетинг-стратегії для малого бізнесу"
ЗАПРОШУЄМО
на вебінар
ОСНОВИ МАРКЕТИНГ-СТРАТЕГІЇ ДЛЯ МАЛОГО БІЗНЕСУ
Маркетингова стратегія – один із ключових елементів розвитку та просування бізнесу, зокрема малого. Вибір правильної стратегії дозволяє підприємцям залучати нових клієнтів і збільшувати продажі, що в свою чергу приносить більші прибутки. В рамках вебінару ми розглянемо основи маркетингового аналізу, прибуткові моделі стратегії маркетингу та сформуємо унікальну конкурентоспроможну пропозицію, яка збільшить об’єми продажів.
РОДЗИНКА ЗАХОДУ
Всі учасники вебінару отримають карту больових точок клієнта та чек-лист «Формування унікальної пропозиції цінності для клієнта»
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Керівники і власники бізнесу
- Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні
- Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів
НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО
- Визначимо переваги і недоліки маркетингу вашої компанії
- Познайомимось з основами маркетингового аналізу
- Сформуємо унікальну пропозицію та визначимо конкурентну перевагу
- Розглянемо моделі прибутку, які допомагають збільшити об’єми продажів
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
АЛЛА ЯБЛОНСЬКА маркетолог, спеціаліст із налаштування таргетованої реклами, |
|
ПРИМІТКИ
Посилання на онлайн-трансляцію буде відправлено Вам на пошту за годину до початку вебінару.
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |