Вебінар "Продажі та сервіс в XXI столітті"
ЗАПРОШУЄМО
на вебінар
ПРОДАЖІ ТА СЕРВІС В XXI СТОЛІТТІ
В наш технологічний час люди дуже перенасичені інформацією із зовнішніх джерел. І безперечно це впливає на всі сфери нашого життя та змінює відношення до більшості, начебто, рутинних справ. Саме тому зараз клієнти більше купують в інтернеті, вибирають для відпочинку малолюдні місця. І тільки ті компанії, які розуміють це і гнучко підлаштовуються під зміни в сучасному світі, залишаються для своїх клієнтів незмінним джерелом якісного сервісу, а відтак – приємних вражень.
На вебінарі Анастасії Рубан розглянемо, які основні складові та помилки в продажах і обслуговуванні існують в ХХІ столітті. Що потрібно клієнту в наш час та як ми можемо це забезпечити.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Керівники і власники бізнесу
- Топ-менеджмент
- Усі, хто хоче якісно змінити свої результати в житті
НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО
- Чого чекають і хочуть клієнти в ХХІ столітті?
- Які навики необхідно розвивати для надання якісного сервісу та продажів в наш час?
- Які бар’єри в комунікації існують в сучасному світі і як їх подолати?
- Які ролі заважають нам почути клієнта і дати йому, те що потрібно?
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
АНАСТАСІЯ РУБАН Сертифікований бізнес-тренер та коуч. Анастасія протягом останніх 7 років працює в сфері навчання і розвитку персоналу, надає особисті консультації, як лайф-коуч , забезпечує власникам бізнесу супровід у питаннях навчання та взаємодії з персоналом. |
|
ПРИМІТКИ
Посилання на онлайн-трансляцію буде відправлено Вам на пошту за годину до початку вебінару.
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |