Вебінар "Продажі в режимі "вимушених канікул": ефективна комунікація з клієнтом"
ЗАПРОШУЄМО
на вебінар
ПРОДАЖІ В РЕЖИМІ "ВИМУШЕНИХ КАНІКУЛ":
ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТОМ
Якщо ваша стратегія – не «залягти на дно», а все ж таки адаптуватися та продовжити вести свій бізнес, тоді особливу увагу варто звертати, на те, що змінилося в поведінці клієнтів. На вебінарі розглянемо ключові аспекти якісної комунікації з клієнтом в кризовій ситуації. Про це розповість експертка і бізнес-тренерка Оксана Демченко.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Керівники і власники бізнесу
- Керівники підрозділів, котрі мають не менш як 3 осіб в підпорядкуванні
- Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів
НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО
- ключові аспекти комунікації з клієнтом в стресовій ситуації
- як знижувати напругу в діалозі та вирівнювати емоційне загострення
- що змінюється в конструкторі аргументації
- як надихати команду продавців в умовах невизначеності.
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
ОКСАНА ДЕМЧЕНКО З 2000 року в сфері T & D, |
|
ПРИМІТКИ
Мова вебінару: українська.
Посилання на онлайн-трансляцію буде відправлено Вам на пошту за годину до початку вебінару.
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |