Вебінар "Ключові фактори успіху: фундамент для управління персоналом компанії"

Дата: 1 липня 2021, четверЧас: 16:00-17:00Адреса: Online

ЗАПРОШУЄМО

на вебінар

КЛЮЧОВІ ФАКТОРИ УСПІХУ:

ФУНДАМЕНТ ДЛЯ УПРАВЛЯННЯ ПЕРСОНАЛОМ КОМПАНІЇ

Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

01 липня (четвер), 16:00-17:00 
Онлайн

Однією із передумов розвитку та росту компанії є покращення своїх конкурентних позицій. Водночас іноді власникам та керівникам бізнесу важко досягти кращих показників. Ситуація загострюється в умовах кризи, зокрема сьогодні, коли світ досі бореться із наслідками пандемії через COVID-19. Саме в такі моменти, зазвичай, приймаються рішення про встановлення факторів успіху, які будуть сприяти вирішенню задачі. На вебінарі поговоримо про ключові фактори успіху та їхню роль у компанії.  

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Власники/ці та керівники/ці бізнесу.
  • Директори/ки з розвитку.
  • Керівники/ці відділів.

НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО

  • Що таке ключові фактори успіху (КФУ) компанії? Їхнє місце в HR-стратегії компанії. 
  • Навіщо інвестувати часові, людські і не тільки ресурси у створення КФУ? Коли доцільно починати? Кого залучати в процес?
  • Алгоритм створення КФУ та роботи з ними. 

В результаті учасники:

  • Зрозуміють користь створення КФУ для компанії.
  • Отримають покроковий алгоритм, який зможуть використати в своїй компанії.

ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ

АННА ЗАЙЦЕВА

Сертифікована HR (SpHR, SpCBD), коуч ECF,
засновниця HR-Кав'ярні®.

За 15 років практичного досвіду встигла:
підтвердити свою кваліфікацію у Європі
(TÜV Cert Center EU-HRM) за напрямами SpHR та SpCBD; створити власну консалтингову компанію під
торговою маркою "HR-Кав'ярня";
реалізувати успішні проєкти в 7 галузях:
логістика, непродуктовий рітейл, фармація,
HoReCa, beauty, спорт, державний сектор;
випустити понад 300 спеціалістів з управління персоналом,
80% яких працевлаштовані в провідних компаніях;
видати 2 книги: підручник з управління персоналом у співавторстві та авторську збірку казок;
організувати 7 спеціалізованих конференцій,
2 з яких міжнародні;

Мої клієнти будують успішну кар'єру як в українських, так і міжнародних компаніях. 

Я допомагаю компаніям впорядкувати бізнес-процеси, вибудувати структуру за правилом золотого січення бізнесу і максимально реалізувати сильні сторони кожного працівника/ці; людям знайти діло до душі та максимально реалізувати свої здібності.

Переконана, що немає ні поганих працівників, ні поганих компаній. Є не свої люди і невибудовані процеси. 

ПРИМІТКИ

Мова вебінару: українська.

Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.

Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу.

Вартість участі: безкоштовно завдяки спільному фінансуванню уряду Федеративної Республіки Німеччина і Європейським Союзом та підтримці GIZ.

Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару. 

ОРГАНІЗАТОРИ

Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. 

Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.

Пакет учасникаВартість участі
Відвідувач / Користувачбезкоштовно
Учасник Клубубезкоштовно
Контакти адміністратора
Wrong data from remote system S
Усі заходи
На жаль, дана комбінація критеріїв пошуку події не має результатів. Будь ласка, оберіть інші критерії пошуку.
Усі заходи