Вебінар "Що таке SMM-стратегія і для чого вона потрібна?"
ЗАПРОШУЄМО
на вебінар
ЩО ТАКЕ SMM-СТРАТЕГІЯ І ДЛЯ ЧОГО ВОНА ПОТРІБНА?
Багато керівників або власників бренду приходять до того, що треба співпрацювати з SMM-спеціалістом, щоб ефективніше та систематично розвивати соціальні мережі бренду. Але у багатьох постає питанням “З чого треба почати?”. На вебінарі ми розберемось, яким має бути старт роботи з SMM-спеціалістом та чи потрібна бренду SMM-стратегія.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Керівники і власники бізнесу
- SMM-менеджери
- Інтернет-маркетологи
НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО
- Що таке SMM-стратегія?
- Хто її має робити?
- Який її зміст?
- Потрібна вона бізнесу чи ні?
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
КРІСТІНА РАЛКО Більше трьох років працює в сфері SMM. Комплексно розвиває бренди в Facebook та Instagram. Також консультує бренди та проводить аудит акаунтів. За час роботи допомогла десяткам брендів розвиватись в соціальних мережах, з яких: Wow Detox, Selfmade Woman, Small Talking, Любовь- Морковь, Деліція, Dress the desk. |
|
ПРИМІТКИ
Посилання на онлайн-трансляцію буде відправлено Вам на пошту за годину до початку вебінару.
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |