Вебінар "Що забезпечує сайту продажі: складові успіху"
ЗАПРОШУЄМО
на вебінар
ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЄ САЙТУ ПРОДАЖІ: СКЛАДОВІ УСПІХУ
Трафік стабільно дорожчає. Конкуренти “зливають” бюджети. Ми втрачаємо здатність збільшувати продажі за рахунок обсягу відвідувачів. Лідери вкладаються в Інтернет і отримують високий ROI.
На вебінарі Ви дізнаєтеся, що потрібно робити, аби сайт продавав, як розвинути канал продажів в інтернеті і зробити його прибутковим та як інтернет впливає на всі ваші продажі.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Керівники і власники бізнесу.
- Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні.
- Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів.
НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО
- Яким повинен бути сайт, що продає?
- Перший інгредієнт такого сайту - це аналітика.
- Якісні дослідження, як найважливіша складова сайту.
- Тестування, як карта і компас сайту, що продає.
- Робочі інструменти, які більшість використовує неефективно.
ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ
СЕРГІЙ ГУДКОВ Керівник і засновник Conversion42, аналітик і фахівець з оптимізації конверсії. З 2004 року в інтернет-маркетингу і сайтобудуванні. Провів 450+ спліт-тестів на різних сайтах і лендінзі. Знайомий з такими нішами: техніка та гаджети, одяг і прикраси, подарунки, меблі, аграрний сектор, виробництво, послуги B2C і B2B, курси та online-навчання. Працював з LetyShops, BODO, Nahodim Auto, iCover, Binatex і багатьма іншими.+ 82% стабільного зростання конверсії і збільшення продажів вдвічі до семизначних цифр. |
|
УМОВИ УЧАСТІ
Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару.
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |